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Opportunism in supplier-buyer relationships
Establishing an effective governance structure in order to curtail unfair business practices
Autor
Sebastian Schulte (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 121,99
The Evaluation of opportunities of electronic commerce to retailing companies in the UK and Hong Kong
Autor
Thorsten Rohn (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Radical innovation and Open innovation - Creating new growth opportunities for business
Autor
Khanh Pham-Gia (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 53,99
The Banking Environment of Czech Republic and Remaining Opportunities for Foreign Banks
Autor
Pauel Kroha (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Management Consulting at Faculties of Design - Opportunities and Limitations
An Investigation into carrying out Reforms in German Higher Education with the main Focus on Reform Attempts within the Study of Design. A Case Study Approach
Autor
Waltraud Gerda Lassner (Autor:in)
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Pädagogik - Hochschulwesen
Kategorie
Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 87,99
Opportunities and Drawbacks of Extended Opening Hours versus Online Shopping in the German Food Trade
On the Basis of a Consumer Behaviour Analysis
Autor
Martina Schäfer (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Healthcare in Transition:Threat or Opportunity for Pharmaceutical Wholesalers in Europe
Autor
Andreas Cmolik (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 56,99
Strategic Portfolio Analysis: A New Market Opportunity for eAppeals LLC
Autor
Alexander Tange (Autor:in)
Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 86,99
The equal opportunity illusion: The effects of prejudice and power on information seeking, employee evaluation, task assignment, and estimates of employee success
Autor
Swen Heidenreich (Autor:in)
Fach
Psychologie - Sozialpsychologie
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 83,99
Interactive TV in the UK
New advertising opportunities in comparison
Autor
Barbara Katz (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2001
Preis
US$ 65,99
Applications of Credit Derivatives
Opportunities and Risks involved in Credit Derivatives
Autor
Harald Seemann (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
Preis
US$ 53,99
Customer Relationship Management for Luxury Skin Care Brands in the Selective Cosmetics Sector
A situational analysis considering communication tools, opportunities and limitations
Autor
Tanja Walker (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
Emotive Networks and Brands
Opportunities and Threats and their Impact on Strategy
Autor
Sabrina Eilers (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
Volunteer Tourism
The Field for Product Innovations and a Platform for new Alliances for Sustainable Development in Tourism
Autor
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Fach
Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 65,99
Market potential of the Czech Republic for IT Consulting firms
Focus SAP Implementations
Autor
Katerina Fischerova (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Livingstontravels.com
Autor
Hernán Camps (Autor:in)
Fach
Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Masterarbeit, 2001
Preis
US$ 65,99
Principles of Sustainable Urban Development in the Bidding Process for Olympic Games
Autor
Gregor Wiltschko (Autor:in)
Fach
Kunst - Architektur, Baugeschichte, Denkmalpflege
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 53,99
China - World Power Of The 21st Century?
A Research of the Automotive Industry
Autoren
Christian Lutz (Autor:in)
Benjamin Pflüger (Autor:in)
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Projektarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Permission Marketing of Informediaries in M-Commerce Advertising
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
The contribution of telepresence to support distance management
Autor
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Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
Masterarbeit, 2010
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HRM Issues for German Companies Establishing a Subsidiary in Indonesia
Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2009
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US$ 65,99
Chinese Dual-Class Shares Listed in Hong Kong and Mainland China
An Analysis of the Price Discount for H- versus A-Shares
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
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Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 71,99
Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
What could outsourcing bring to Bulgaria in an enlarged Europe?
Autor
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Politik - Internationale Politik - Thema: Europäische Union
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Diplomarbeit, 2005
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Exemplarische SWOT-Analyse des Beschaffungsmarktes Russland anhand der Beschaffung von Software Engineering
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
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The Use of Corporate Social Responsibility as a Public Relations Strategy considering Latin America as an example
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
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SMEs Failure
Empirical Findings and Theoretical Background
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
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German Companies doing Business in Post Communist Bulgaria: Legal & Economical Aspects
Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2003
Preis
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Gründung eines Gründerzentrums
Untersuchung zu Bedarf, Kosten und Nutzen
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BWL - Unternehmensgründung, Start-ups, Businesspläne
Kategorie
Masterarbeit, 2003
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US$ 83,99
Real Options and Corporate Strategy
Aligning Strategic Decision Making and Resource Allocation with the Markets
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Diplomarbeit, 2000
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Psychological Variables Diversity Trainings
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Magisterarbeit, 2011
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US$ 53,99
The Interaction of Contract, Control, and Relational Norms as Governance Mechanisms in IS Outsourcing Relationships
Autor
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Führung und Personal - Sonstiges
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A comparison of classroom discourse in two countries
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Pädagogik - Schulpädagogik
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Masterarbeit, 2010
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Assessing and Optimizing the Reverse Logistic Process Using Computer Aided Modelling Techniques
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Fach
Ingenieurwissenschaften - Maschinenbau
Kategorie
Diplomarbeit, 2011
Preis
US$ 71,99
Applicability of Mobile Marketing in the Marketing Mix of Trade Fair Organizers
Autor
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Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2009
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An Empirical Investigation into the Factors Influencing Consumer Perceptions of the No Name Brand Food Items: Special Focus - South Africa
Autor
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Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2004
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Corporate Social Responsibility & International Development
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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US$ 53,99
Corporate and Private Pension Plans in the United States
A General Abstract
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
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Open Innovation and Business Success
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2009
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Football World Cup 2010 in South Africa
A comparison between German football tourists' expectations and the planned tourism marketing activities of the venue Port Elizabeth
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
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The Acquisition of Interjections in Early Childhood
Autor
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Pädagogik - Kindergarten, Vorschule, frühkindl. Erziehung
Kategorie
Magisterarbeit, 2008
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Financing patterns of European Buy-Outs
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
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US$ 65,99
Behavioural Targeting - An Online Analysis for Efficient Media Planning?
Autor
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Fach
Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
Masterarbeit, 2008
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US$ 53,99
Strategies of Multinational corporations in the emerging markets China and India
Autor
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Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 65,99
Key Success Factors for Foreign Direct Investment (FDI)
The Case of FDI in Western Balkan
Autor
Dusko Lukac (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
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Design and Implementation of a service-oriented Information System Architecture based on a Case Study
Autor
Tobias Thiel (Autor:in)
Fach
Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 84,99
Comparative Analysis of Department Stores and Shopping Centers in Germany and Spain
Autor
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Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 75,99
Cross-Border Acquisitions and Shareholder Wealth - Evidence from Spain
Autor
Martin Renze-Westendorf (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
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The United Nations and Conflict Prevention in the Post Cold War Era
Constraints to Effective Policy Making and Implementation
Autor
Aren Sarikyan (Autor:in)
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Politik - Internationale Politik - Thema: Frieden und Konflikte, Sicherheit
Kategorie
Magisterarbeit, 2005
Preis
US$ 86,99
A Case Analysis - Exploring Customer Attitudes on BMW
Autor
Marion Maguire, geb. Weiler (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2005
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