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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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BWL - Handel und Distribution
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VWL - Makroökonomie, allgemein
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Diplomarbeit, 1998
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Preis
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Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
Methods for Assessing Brand Value
A Comparison between the Interbrand Model and the BBDOs Brand Equity Evaluator model
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 53,99
User Buyer Behavior in the World Wide Web
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Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1996
Preis
US$ 42,99
Worldwide Development of Nuclear Energy and the Strategic Deployment of German Consultancies on the Arabian Peninsula
Autor
Felix Wilde (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 42,99
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Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 42,99
Accounting for brands according to US-GAAP and IAS
Autor
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Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Revising concepts for interfirm collaboration
A case-based approach
Autor
Nils Klingemann (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Geschäftsmodelle des M-Business
Ausgerichtet auf die Zielgruppe der Geschäftsleute
Autor
Heiko Ahlke (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Soziale Netzwerke als Instrument der Neukundenakquise im Veranstaltermarkt
Autor
Torsten Rammrath (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
Preis
US$ 44,99
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Autor
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Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 42,99
Radical Product Innovation in Network Economies
Lessons for M-Commerce
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
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Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
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Post-WTO economic effects on state-owned enterprises in China
Autor
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Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 2003
Preis
US$ 76,99
Critical Success Factors of Mobile Payment
Autor
Christian Hort (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2002
Preis
US$ 76,99
Corporate Reputation and its Importance for Business Success
A European Perspective and its Implication for Public Relations Consultancies
Autor
Riccarda Dümke (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
The Banking Environment of Czech Republic and Remaining Opportunities for Foreign Banks
Autor
Pauel Kroha (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Interactive TV in the UK
New advertising opportunities in comparison
Autor
Barbara Katz (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2001
Preis
US$ 65,99
Success Factors in German and Japanese Project Management
A National Comparison
Autor
Christoph Todt (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 1996
Preis
US$ 42,99
The Evaluation of opportunities of electronic commerce to retailing companies in the UK and Hong Kong
Autor
Thorsten Rohn (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
An analysis of "Product Placement" as a strategic communication instrument
With particular regard to its effects on viewers of cinema and television film
Autor
Michael Knöppel (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
The label can give (imaginary) wings: The Placebo Effect of Energy Drinks
Autor
Katja Meyer (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
Preis
US$ 42,99
The Transforming Power of Business-to-Business Electronic Business
Autor
Christoph Wenna (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 83,99
Criteria for the Evaluation of Product Categories for Successful Transactions on Internet-Based Business-to-Business Marketplaces: An Exploratory Study with mondus.de GmbH
Autor
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Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Changes in the Russian Banking System
Autor
Martin P. Kühle (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 1996
Preis
US$ 42,99
Discount Certificates
An Alternative to Stock Investments
Autor
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Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Studienarbeit, 2010
Preis
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Opportunities and Drawbacks of Extended Opening Hours versus Online Shopping in the German Food Trade
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Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
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Preis
US$ 91,99
Going Public in the USA and the Valuation of IPOs
Autor
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Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
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An evaluation of the relevance of corporate venture capital investment as a means for diversified high technology concerns to sustain competitiveness
Autor
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Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
Preis
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The Internet and the Automobile Industry
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BWL - Handel und Distribution
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Bachelorarbeit, 2000
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Rates of Return on Corporate Investment: An International Comparison
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
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Doktorarbeit / Dissertation, 1996
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Acceleration of product development process in small and middle size companies
Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
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Preis
US$ 42,99
A Study on the Integrated Approach of Shareholder Value Analysis
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
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Kategorie
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An Economic Assessment of Proposed Cigarette Excise Tax Hikes in the State of West Virginia
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Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 76,99
The Earned Income Tax Credit
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Autor
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Fach
BWL - Wirtschaftspolitik
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
The Implications of the "New Capital Adeqaucy Framework" for Credit Risk and Capital Management in the Banking Industry
Autor
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Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
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Autoren
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Valuation methods of Internet stocks
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BWL - Investition und Finanzierung
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Collateralized debt obligations
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Monetizing Web 2.0
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Fach
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Kategorie
Masterarbeit, 2008
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IAS 39 - Accounting for Financial Instruments
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BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
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Economic globalisation as a source of ukrainian economic growth
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Problems and Opportunities of the Mexican Maquiladora Industry
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BWL - Handel und Distribution
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BWL - Investition und Finanzierung
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Führung und Personal - Sonstiges
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Structured Finance and the 2007-2008 Financial Crisis
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FIFA World CUP TM 2010 in South Africa: Short- and long-term impacts on tourism
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