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Initial Public Offering als unternehmensstrategisches Marketinginstrument am Beispiel des Neuen Marktes
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Critical Evaluation of the Strategies of Privatization and Public Offerings
Illustrated by Examples of Deutsche Telekom
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Volunteer Tourism
The Field for Product Innovations and a Platform for new Alliances for Sustainable Development in Tourism
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Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Masterarbeit, 2008
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Die Problematik der Aktienauswahl bei privaten Anlegern
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
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Verschiedene Instrumente zur Aktienanalyse in Verbindung mit Behavioral Finance
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Unternehmensbewertung mithilfe des Realoptionsansatzes
Autor
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BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern
Kategorie
Lizentiatsarbeit, 2004
Preis
US$ 53,99
Börsennotierte Fußball-Klubs in Großbritannien und Deutschland
Ein Vergleich der wirtschaftlichen Entwicklung im Zeitraum 1997 bis 2002
Autor
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Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 76,99
Relative Unernehmensbewertung mit Market Multiples
Eine Alternative zur DCF-Mehtode
Autor
Simon Bandi (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Lizentiatsarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Die Kostenstruktur von IPOs am deutschen Kapitalmarkt - Eine empirische Untersuchung für den Zeitraum von 1993 - 1998
Autor
Marcus Kraft (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 58,99
Underpricing und Rationierung bei Neuemissionen am Neuen Markt
Autor
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Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 58,99
Emissionspreisfindung und Plazierung bei IPOs
Ansätze der Unternehmensbewertung und Auktion auf dem Prüfstand aus Sicht der Interessengruppen
Autor
Sebastian Spinner (Autor:in)
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BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 54,99
Dumbing Down as Content Portfolio Strategy
A Comparison of Public and Private TV Broadcasting in Germany
Autor
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Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
Preis
US$ 65,99
Corporate Social Responsibility and Customer Integration -
An Empirical Investigation of Different CSR-Activities and their Effects on Customers
Autor
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BWL - Unternehmensethik, Wirtschaftsethik
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
Preis
US$ 56,99
Key Success Factors for Foreign Direct Investment (FDI)
The Case of FDI in Western Balkan
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Chinese Dual-Class Shares Listed in Hong Kong and Mainland China
An Analysis of the Price Discount for H- versus A-Shares
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 71,99
The 'fair' squeeze-out compensation
Die angemessene Barabfindung für Minderheitsgesellschafter in einem Squeeze-Out
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 110,99
Alternative Tourism on Gran Canaria
The diversification of tourism products as an alternative to mass tourism
Autor
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Tourismus - Sonstiges
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Bachelorarbeit, 2005
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An analysis how the Balanced Score Card approach could enhance the personal contentedness considering the change in the society from a Work/Life balance to a multi-duty-life of individuals in consulting companies in Germany
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Wissenschaftliche Studie, 2008
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US$ 65,99
The contribution of telepresence to support distance management
Autor
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Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
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Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 53,99
Applicability of Mobile Marketing in the Marketing Mix of Trade Fair Organizers
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2009
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Football World Cup 2010 in South Africa
A comparison between German football tourists' expectations and the planned tourism marketing activities of the venue Port Elizabeth
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Behavioural Targeting - An Online Analysis for Efficient Media Planning?
Autor
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Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Analysis of selected aspects of the multi-channel management and the international distribution system
Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 71,99
New Trends in Internet Market
An Exemplary of Strategic Chances and Risks for the Mobile Network Industry
Autor
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Fach
Informatik - Internet, neue Technologien
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 91,99
Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
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US$ 121,99
Development of an Object-Orientated DEVS-Simulator with MATLAB®
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Fach
Informatik - Software
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Diplomarbeit, 2003
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US$ 83,99
The effective reorganization of BMW Group applied to the New MINI
New strategies in the automotive manufacturing processes, sales and marketing
Autoren
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Henrik Thrane (Autor:in)
Pascale Taube (Autor:in)
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Real Estate Marketing with the emphasis on communication politics as an instrument of sales with applicable suggestions for the Entwicklungsgesellschaft Cité in Baden-Baden
Autor
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Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2003
Preis
US$ 87,99
Emotive Networks and Brands
Opportunities and Threats and their Impact on Strategy
Autor
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Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
Business Informatics
Cross-cultural differences between Germany and Australia
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Critical Success Factors of Mobile Payment
Autor
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Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2002
Preis
US$ 76,99
E-Learning and foreign languages
Autor
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Fach
Informatik - Software
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 56,99
The Accuracy of Analyst Forecasts
IPOs at the Neue Markt in Frankfurt
Autor
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Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
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Autor
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Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 55,99
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
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Diplomarbeit, 2002
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Diplomarbeit, 2002
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
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International E-Business
Building Online Customer Loyality with Relationship Management
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
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Diplomarbeit, 2001
Preis
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Interactive TV in the UK
New advertising opportunities in comparison
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2001
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Strategic Design of B2B e-Marketplace Business Models
10 Strategic Design Considerations
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
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US$ 65,99
The E-Commerce: Myth or Light in the Darkness
Important Factors in developing a successful E-Commerce Strategy with an Emphasis on Business-to Business
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
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Bachelorarbeit, 2000
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Person-Environment Fit in Ghanaian Banks
The impact of sex, age, ethnical origin, personality similarity and workgroup diversity on interpersonal relations and performance
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Kulturwissenschaften - Sonstiges
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Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 84,99
Petroleum Fiscal Systems and Contracts
Autor
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BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern
Kategorie
Wissenschaftliche Studie, 2010
Preis
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Students' Accuracy in Written English Under the Impression of the new "G8" System - a Case Study
Autor
Johanna Schroeder (Autor:in)
Fach
Amerikanistik - Sonstiges
Kategorie
Examensarbeit, 2011
Preis
US$ 53,99
Anaerobic Municipal Wastewater Treatment: Comparison and Assessment of Different Design Approaches for UASB-Reactors
Autor
Felipe Teixeira de Carvalho (Autor:in)
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Ingenieurwissenschaften - Bauingenieurwesen
Kategorie
Masterarbeit, 2011
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US$ 56,99
Design, Development and Implementation of an Incentive System for Local Employees in Subsidiaries of Western Companies in China
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Sebastian Haupt (Autor:in)
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Führung und Personal - Mitarbeitermotivation
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 56,99
Work-life balance among cruise ship crews
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Autor
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Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2010
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US$ 65,99
European B2C E-Commerce in the Banking Sector
Autor
Caroline Möckel (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Magisterarbeit, 2008
Preis
US$ 65,99
Corporate Social Responsibility & International Development
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
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Environmental Taxes on Exhaustible Resources
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VWL - Makroökonomie, allgemein
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Diplomarbeit, 2009
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Market entry strategy for management consulting companies into the Brazilian market with focus on the LEAN consulting business
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BWL - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
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Flexibility Measurement within the Service industry
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 65,99
Offshoring of Business Processes by Banks from Switzerland
Autor
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Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Collateralized debt obligations
Structure, pricing and applications
Autor
Markus Lorenz (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Development of a consulting approach based on 'value innovations' for management consulting business of small and medium-sized companies in Germany
Autor
Carsten Siegemund (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 53,99
Usability Design for Location Based Mobile Services in Wireless Metropolitan Networks
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Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
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Bachelorarbeit, 2006
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US$ 65,99
Strings of Natural Languages
Unsupervised Analysis and Segmentation on the Expression Level
Autor
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Informatik - Computerlinguistik
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 56,99
Property Investment in Bulgaria
Why invest? Why not to invest?
Autor
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Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 53,99
Application of Search Engine Marketing Methods in order to generate High-Quality Traffic
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Studienarbeit, 2006
Preis
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Comparative Analysis of Department Stores and Shopping Centers in Germany and Spain
Autor
Christoph Wappler (Autor:in)
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 75,99
IMC: strong in theory but struggling in practice
Practical guidance for the adaptation of IMC
Autor
Katja Dienel (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Bachelorarbeit, 2006
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What could outsourcing bring to Bulgaria in an enlarged Europe?
Autor
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Politik - Internationale Politik - Thema: Europäische Union
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Diplomarbeit, 2005
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Distributed Object-Oriented Architectures: Sockets, Java RMI and CORBA
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Diplomarbeit, 2005
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Founding Limited Companies (Ltds.) in Germany - Perspectives and Risks
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BWL - Unternehmensgründung, Start-ups, Businesspläne
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Diplomarbeit, 2005
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Balancing Cultural and Corporate Identity Aspects in Standardising and/or Localising Websites
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Diplomarbeit, 2005
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The impact of cultural differences on cross-border mergers at the example of DaimlerChrysler
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Application Level Security Management
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"Critical" situations in multicultural teams: The role of emotions
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The Cultural and Demographic Aspects of the Islamic Financial System and the Potential for Islamic Financial Products in the German Market
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Regional Marketing and the Strategic Market Planning Approach to Attract Business and Industry Case Study
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