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Masterarbeit, 2014
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Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Diplomarbeit, 2002
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Will Predictive Behavioral Targeting Change Online & Direct Marketing Ways?
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BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 32,99
An analysis of market-orientated supply chain management in the retail fashion industry with particular reference to the case of Zara
Autor
Carmen de la Cruz Iglesias (Autor:in)
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Bachelorarbeit, 2009
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Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
Market Entry Strategies for German Companies in Russia
Autor
Martin Schorsch (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 42,99
Unemployment and Labor Market Rigidities
Theory, Empirical Evidence and Recent Labor Market Reforms in Germany
Autor
Denis Drechsler (Autor:in)
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VWL - Makroökonomie, allgemein
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 46,99
Country of Origin Effect
Implications for the Marketing of German Beer in the UK
Autor
Guido Mihm (Autor:in)
Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 1995
Preis
US$ 44,99
The Coach on the Leisure Travel Market
A Comparison between Britain and Germany
Autor
Martin Schiefelbusch (Autor:in)
Fach
Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
The New Market Indonesia
Analysis about the Economic, Political and legal System especially for Small and Middle Exporting Companies (gekürzt um firmeninterne Daten)
Autor
Stephan Windfelder (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 1997
Preis
US$ 42,99
Produktmarketing für digitale Textinhalte bei Buchverlagen
Eine strategische Konzeption
Autor
Martin Bardeleben (Autor:in)
Fach
Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 42,99
Television Media in China
Import and export of video content
Autor
Torsten Hoffmann (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 31,99
Word-of-Mouth: Influences on the choice of Recommendation Sources
Autor
Klaus Schöfer (Autor:in)
Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Magisterarbeit, 1998
Preis
US$ 43,99
Kooperation als strategische Option zur Erschließung von Auslandsmärkten für mittelständische Unternehmen
Eine Betrachtung unter Berücksichtigung der Erfahrungen niedersächsischer, nordrhein-westfälischer und sachsen-anhaltischer Unternehmen
Autor
Thorsten Bauerecker (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
Project Management in China
Softskills as Succes Factors
Autor
Christian Wolff (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Bachelorarbeit, 2007
Preis
US$ 42,99
Mass Customisation
The impact of mass customisation-technologies on the clothing industry - focusing on the UK and Germany
Autor
Christian Lott (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
User Buyer Behavior in the World Wide Web
An international empirical survey exploring the WWW Buyer Behavior of Users in Germany and the U.S.
Autor
Andera Gadeib (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1996
Preis
US$ 42,99
Worldwide Development of Nuclear Energy and the Strategic Deployment of German Consultancies on the Arabian Peninsula
Autor
Felix Wilde (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 42,99
Veränderte Markenführung durch das Web 2.0
Möglichkeiten der Einflussnahme und Maßnahmen zur Gegensteuerung durch Unternehmen aus dem Bereich Business-to-Business
Autor
Annika Pötter (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 42,99
Soziale Netzwerke als Instrument der Neukundenakquise im Veranstaltermarkt
Autor
Torsten Rammrath (Autor:in)
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
Preis
US$ 44,99
Global Advertising in a Cultural Context
Autor
Mirjana Milenkovic (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 42,99
Success Factors in German and Japanese Project Management
A National Comparison
Autor
Christoph Todt (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 1996
Preis
US$ 42,99
An analysis of "Product Placement" as a strategic communication instrument
With particular regard to its effects on viewers of cinema and television film
Autor
Michael Knöppel (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
The label can give (imaginary) wings: The Placebo Effect of Energy Drinks
Autor
Katja Meyer (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
Preis
US$ 42,99
Changes in the Russian Banking System
Autor
Martin P. Kühle (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 1996
Preis
US$ 42,99
Discount Certificates
An Alternative to Stock Investments
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Studienarbeit, 2010
Preis
US$ 31,99
An evaluation of the relevance of corporate venture capital investment as a means for diversified high technology concerns to sustain competitiveness
Autor
Karsten Jennissen (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
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Diplomarbeit, 1999
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US$ 42,99
Rates of Return on Corporate Investment: An International Comparison
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 1996
Preis
US$ 42,99
Acceleration of product development process in small and middle size companies
Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
Preis
US$ 42,99
A Study on the Integrated Approach of Shareholder Value Analysis
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Bachelorarbeit, 2011
Preis
US$ 42,99
Using Social Semantic Web Data for Privacy Policies
Autor
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Fach
Informatik - Angewandte Informatik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
Preis
US$ 31,99
Compilation of a computerbased training module for the training and certification of officers navigating in ice-affected waters
Autor
Christoph Benedikt Funke (Autor:in)
Fach
Ingenieurwissenschaften - Schiffstechnik, Schiffsbau, Ozeantechnik
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
Preis
US$ 34,99
Organizational Effectiveness, Service Quality, and Related Aspects in its Services
Autor
Rainer Bubenheim (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Masterarbeit, 1996
Preis
US$ 42,99
Do Southern English airline passangers consider airlines` environmental commitment/policy in their purchase decision making?
And can airlines gain a competitive advantage by being environmentally responsible?
Autor
Wassim El Kadhi (Autor:in)
Fach
Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2007
Preis
US$ 44,99
Problems and Opportunities of the Mexican Maquiladora Industry
Autor
Katja Gehring (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 1997
Preis
US$ 42,99
Discussing the recent developments in the Brazilian economy with regard to a more efficient international financial architecture promoted by the G-22
Autor
Matthias Langer (Autor:in)
Fach
VWL - Internationale Wirtschaftsbeziehungen
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
Preis
US$ 44,99
Kundenbeziehungsmanagement in Open-Source ERP-Systemen
Autor
Lennart Johansen (Autor:in)
Fach
Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2008
Preis
US$ 31,99
Mobile Datendienste in Japan
Eine Analyse des Erfolgs von i-mode
Autor
Markus Radner (Autor:in)
Fach
BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement
Kategorie
Magisterarbeit, 2003
Preis
US$ 32,99
Organisational Cultures: Networks, Clusters, Alliances
Autoren
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Robert Marc Panz (Autor:in)
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Fach
Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Studienarbeit, 2009
Preis
US$ 42,99
FIFA World CUP TM 2010 in South Africa: Short- and long-term impacts on tourism
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Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Studienarbeit, 2010
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Bachelorarbeit, 2009
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Tourismus - Sonstiges
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Bachelorarbeit, 2008
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US$ 42,99
Pattern-based Evaluation of IBM WebSphere BPEL
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Informatik - Software
Kategorie
Studienarbeit, 2006
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The level of protection provided by Chinese labour law
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
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An investigation of strategic decision making in Swedish and German companies based on Game Theory
Autoren
Anke Steinmetz (Autor:in)
Elke Eisemann (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
Credit Risk: Recent Advances
Autor
Martin Knoch (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
Preis
US$ 42,99
Customer Profitability Analysis - Today
Autor
Eileen Schäfer (Autor:in)
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BWL - Controlling
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Diplomarbeit, 1996
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Transaction to a Common Currency: Journey to an Unknown Destination?
Future of Monetary Arrangements in Europe
Autor
Gabriele Tacke (Autor:in)
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VWL - Makroökonomie, allgemein
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Diplomarbeit, 1994
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