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Product Placement im Rahmen des Kommissionsentwurfs für eine Novelle der Fernsehrichtlinie
Autor
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Preis
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Product Placement aus rechtlicher und wirtschaftlicher Sicht
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BWL - Recht
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
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Eine Gegenüberstellung auf der Basis von Akzeptanz, Einstellung und Erinnerungswerten der Zuschauer, dargestellt anhand einer empirischen Untersuchung
Autor
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US$ 46,99
Product Placement im digitalen Fernsehen
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Cost Estimation in Software Product Line Engineering
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Kategorie
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Preis
US$ 42,99
An analysis of "Product Placement" as a strategic communication instrument
With particular regard to its effects on viewers of cinema and television film
Autor
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Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
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Preis
US$ 42,99
Acceleration of product development process in small and middle size companies
Autor
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Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
Preis
US$ 42,99
An analysis of the Product and Market functions of Asset-Backed Securitization
Retrospect and Prospect
Autor
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Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Bachelorarbeit, 2008
Preis
US$ 42,99
Urban food production: A contribution to urban resilience in Berlin?
Autor
Lea Baumbach (Autor:in)
Fach
Agrarwissenschaften
Kategorie
Masterarbeit, 2012
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US$ 42,99
The Effect of Social Capital and Outcome Expectations on Product Recommendations in Social Networks: An Empirical Comparison of Facebook and ASmallWorld
Autor
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Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
Preis
US$ 44,99
Locating Efficiency and Productivity Champions in a new Banking Environment
Using Data Envelopment Analysis (DEA) to benchmark ING Bank against a Sample of 65 Banks operating in the Dutch market over the Period 1992 to 1996
Autor
Georg-Stephan Barfuß (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
Preis
US$ 42,99
Investing in Commodities
A comparison of Commodity-ETFs with other financial products and its particularities for private investors in Germany
Autor
Patrick Maul (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Bachelorarbeit, 2010
Preis
US$ 31,99
Putting the restructuring process of a company into practice
A guide for the production industry
Autor
Sven Dinklage (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 1997
Preis
US$ 42,99