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Using the investment business model
Autor
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Comparative Analysis of Department Stores and Shopping Centers in Germany and Spain
Autor
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Kategorie
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US$ 75,99
A Case Analysis - Exploring Customer Attitudes on BMW
Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2005
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US$ 53,99
Analysis and Evaluation of the Eurex Repo Market Model
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
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Opportunities and Drawbacks of Extended Opening Hours versus Online Shopping in the German Food Trade
On the Basis of a Consumer Behaviour Analysis
Autor
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BWL - Handel und Distribution
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Diplomarbeit, 2003
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An Analysis on the Public Perception of the Tobacco Industry's Corporate Social Responsibility (CSR) Marketing Communications
Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2011
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US$ 53,99
Applicability of Mobile Marketing in the Marketing Mix of Trade Fair Organizers
Autor
Immo Prenzel (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 53,99
Market potential of the Czech Republic for IT Consulting firms
Focus SAP Implementations
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Analysis of selected aspects of the multi-channel management and the international distribution system
Autor
Mary Joy Fernandez (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 71,99
Strategic Portfolio Analysis: A New Market Opportunity for eAppeals LLC
Autor
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Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 86,99
Behavioural Targeting - An Online Analysis for Efficient Media Planning?
Autor
Alice Klever (Autor:in)
Fach
Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Distributing News Via Weblog - a Linguistic Analysis of the Guardian Newsblog
Autor
Ulrike Michels (Autor:in)
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Medien / Kommunikation - Printmedien, Presse
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 91,99
Comparative Analysis of the English and the German Banking System with Special Regard to Bank-Industry Relations and their Implications on Companies' Performance
Autor
Sara Lautenschläger (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 65,99
Nonparametric Inference of Utilites
Entropy Analysis with Applications to Consumer Theory
Autor
Matthias Herfert (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 2006
Preis
US$ 121,99
Product Placement
The Analysis of a Marketing Communication Instrument
Autor
Johanna Bueß (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Commercial Mortgage-Backed Securities
An Analysis of the Potential for 'True Sale' Transactions in Germany
Autor
Jan Schimmel (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Customer Relationship Management for Luxury Skin Care Brands in the Selective Cosmetics Sector
A situational analysis considering communication tools, opportunities and limitations
Autor
Tanja Walker (Autor:in)
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
Investor Relations and Corporate Reporting
An empirical analysis of 10-DAX companies
Autor
Stefanie Paolini (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Chinese Dual-Class Shares Listed in Hong Kong and Mainland China
An Analysis of the Price Discount for H- versus A-Shares
Autor
Patrick Müller (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2007
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Development of Airfreight Hubs in the Greater Pearl River Delta
A Competitive Analysis of Guangzhou Baiyun International Airport and Hong Kong Chek Lap Kok International Airport
Autor
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Verkehrswissenschaft
Kategorie
Magisterarbeit, 2006
Preis
US$ 53,99
Implementation of a Performance Attribution System in a Funds Management Company
With Regard to Support Controlling and Marketing
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Business Intelligence
An Analysis based on the Resource-based View
Autor
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
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The Earned Income Tax Credit
An Economic Analysis and Lessons for Germany
Autor
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BWL - Wirtschaftspolitik
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
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Strategies and Structure of the Luxury Clothing and Accessories Sector
A Critical Analysis based on Porter's Five Forces Model
Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
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Reputation Management in Small and Medium-sized Enterprises
Analysis and evaluation of the use of Reputation Management. A survey of Small and Medium-sized Enterprises in Germany.
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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