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Diplomarbeit, 2000
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Diplomarbeit, 1998
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Masterarbeit, 2009
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Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
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Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 53,99
The Impact of the Internet on the Marketing of Travel Intermediaries
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
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Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 43,99
An Analysis on the Public Perception of the Tobacco Industry's Corporate Social Responsibility (CSR) Marketing Communications
Autor
Alexander Nogolica (Autor:in)
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
US$ 53,99
Porter´s (1980) Generic Strategies, Performance and Risk
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Autor
Jan Eldring (Autor:in)
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BWL - Controlling
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Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 65,99
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Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 42,99
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Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
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Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
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Bachelorarbeit, 2009
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Real Options and Corporate Strategy
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Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Diplomarbeit, 2000
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US$ 54,99
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Autor
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VWL - Sonstiges
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Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 56,99
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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BWL - Marktforschung
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Masterarbeit, 1995
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Studienarbeit, 2006
Preis
US$ 91,99
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Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
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Autor
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BWL - Handel und Distribution
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Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 65,99
Focusing on premium brands
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Autoren
Johannes-Cornelius Adari (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Bachelorarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
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US$ 84,99
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BWL - Investition und Finanzierung
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Diplomarbeit, 2010
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US$ 42,99
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
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US$ 42,99
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Studienarbeit, 2011
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Diplomarbeit, 2003
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Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
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Diplomarbeit, 2002
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Autor
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US$ 53,99
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
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Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
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Diplomarbeit, 2003
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
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Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 53,99
New Trends in Internet Market
An Exemplary of Strategic Chances and Risks for the Mobile Network Industry
Autor
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Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 91,99
Increasing Customer Loyalty via Mobile Customer Relationship Management
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
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Market potential of the Czech Republic for IT Consulting firms
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Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Developing a sustainable procurement strategy for Fashion Buyers in the German retail sector
Autor
Mehtap May Isen (Autor:in)
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
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The Impact of 9-11 on Thailand's Tourism Industry by Focusing on the First-Class Hotel Market in Bangkok
Autor
Christian Westbeld (Autor:in)
Fach
Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Critical Evaluation of the Strategies of Privatization and Public Offerings
Illustrated by Examples of Deutsche Telekom
Autoren
Björn Schlüter (Autor:in)
Lea-Maria Hohmann (Autor:in)
Sylvia Albers (Autor:in)
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BWL - Sonstiges
Kategorie
Seminararbeit, 2001
Preis
US$ 65,99
Development of a consulting approach based on 'value innovations' for management consulting business of small and medium-sized companies in Germany
Autor
Carsten Siegemund (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 53,99
German Multinational Firms in India
Implications on Corporate Strategy and Economic Policy
Autor
Simon Gerschlauer (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
Preis
US$ 31,99
Discount Certificates
An Alternative to Stock Investments
Autor
Roman Schmidt (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Studienarbeit, 2010
Preis
US$ 31,99
Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International
Autor
Antje Walliser (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 121,99
Customer Relationship Management for Luxury Skin Care Brands in the Selective Cosmetics Sector
A situational analysis considering communication tools, opportunities and limitations
Autor
Tanja Walker (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
Strategic use of CRM
Autor
Vladimir Tosovic (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2001
Preis
US$ 65,99
Determinants of Cross-Border M&As in Developing Countries
An Empirical Investigation of Investments in the BRICS Countries
Autor
Maximilian Thomas (Autor:in)
Fach
Betriebswirtschaftslehre
Kategorie
Masterarbeit, 2020
Preis
US$ 29,99
The effective reorganization of BMW Group applied to the New MINI
New strategies in the automotive manufacturing processes, sales and marketing
Autoren
Johannes-Cornelius Adari (Autor:in)
Henrik Thrane (Autor:in)
Pascale Taube (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Customer Centric Business Models, two steps beyond Customer Relation Management
An Investigation in the process gap between "Customer Relation Management" and "Supply Chain Management"
Autor
Thomas Rolf (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Masterarbeit, 2003
Preis
US$ 32,99
The Arrival of iDTV / Interactive Digital Television
TV-Based Web-Access And Possible Implications For The Internet World
Autor
Lars Kirchhoff (Autor:in)
Fach
Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 65,99
Mass Customisation
The impact of mass customisation-technologies on the clothing industry - focusing on the UK and Germany
Autor
Christian Lott (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
Radical innovation and Open innovation - Creating new growth opportunities for business
Autor
Khanh Pham-Gia (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 53,99
Increasing competition and changing customer behavior in the German financial services sector
An analysis of market trends and their consequences for the business model of cooperative banks
Autor
Ulrich Thaidigsmann (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 42,99
Businessplan - Theoretical Guide
Autor
Daniel Gschwend (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Projektarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Implementing the Corporate Mission
Autor
Martin Wielens (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Wissenschaftliche Studie, 1994
Preis
US$ 42,99
Revenue Management Integration: The Financial Performance Contribution of an Integrated Revenue Management Process for Hotels
Autor
Malte Rücker (Autor:in)
Fach
Tourismus - Hotelmanagement
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
Preis
US$ 32,99
Analysis of and Recommendations for Kenya's Tourism Sector
Autor
Juliet Shali Shambi (Autor:in)
Fach
Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
Preis
US$ 31,99
Technical Analysis - Myth or Magic?
Autor
Christian Koessler (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 31,99
India as Destination for Western retailers
Opportunities, Challenges and Strategic Decisions
Autor
Janine Rößiger (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 42,99
Equity Home Bias
Autor
Adam Hantak (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2011
Preis
US$ 42,99
The Secret of Apple's Success
Traditionelles Marketing & Kultmarketing
Autor
Sascha Schneiders (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2010
Preis
US$ 42,99
Customer Selection
Investigating a tool for XY Insurance Company
Autor
Oliver Lonicer (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
Preis
US$ 43,99
Derivatives as an instrument of financial management in international companies
Autor
Kateryna Troyanska (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Magisterarbeit, 2003
Preis
US$ 84,99
Strategic Management
An analysis with regard to a game theoretic perspective
Autor
Marc Deuster (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Reputation Management in Small and Medium-sized Enterprises
Analysis and evaluation of the use of Reputation Management. A survey of Small and Medium-sized Enterprises in Germany.
Autor
Robert Burkhardt (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 53,99
An Empirical Investigation into the Factors Influencing Consumer Perceptions of the No Name Brand Food Items: Special Focus - South Africa
Autor
Aron Embaye (Autor:in)
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BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 56,99
Comparative Analysis of Department Stores and Shopping Centers in Germany and Spain
Autor
Christoph Wappler (Autor:in)
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 75,99
The role of internet connectivity for the economic development of less developed countries
Is internet connectivity a successful strategy to drive economic growth in less developed countries?
Autor
Barbara Hatzimichail (Autor:in)
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Masterarbeit, 2003
Preis
US$ 82,99
Analysis of selected aspects of the multi-channel management and the international distribution system
Autor
Mary Joy Fernandez (Autor:in)
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 71,99
Managing an Ageing Workforce
The Impact of an Ageing Population on the German Labour Market and how Employers can deal with related Challenges
Autor
Daniel Smentek (Autor:in)
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Führung und Personal - Sonstiges
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Barriers to micro-insurance outreach for pastoralists and crop farmers in rural areas in Kenya
Autor
Benard Kilel (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Bachelorarbeit, 2012
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US$ 30,99
Emotive Networks and Brands
Opportunities and Threats and their Impact on Strategy
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
Multiple Co-Branding
From the Consumer's Point of View
Autoren
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Kristina Willas (Autor:in)
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
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Bachelorarbeit, 2005
Preis
US$ 84,99
The impact of a strong global Employer Brand in the war for talent
Autor
Romy Kupfernagel (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
Preis
US$ 31,99
Strategic Design of B2B e-Marketplace Business Models
10 Strategic Design Considerations
Autor
Birgit Hartmann (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Diplomarbeit, 2001
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US$ 65,99
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Recreation and Tourism in the Blauwestad - Monitoring and customer research
Autor
Thomas Töppel (Autor:in)
Fach
Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2008
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US$ 42,99
The digitalization of transactions as strategic measure for cost reduction in the breakbulk liner shipping industry
Autor
Alexander Bröhldick (Autor:in)
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Masterarbeit, 2018
Preis
US$ 30,99
An empirical investigation of supermarket differentiation
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2008
Preis
US$ 42,99
Key Success Factors for Foreign Direct Investment (FDI)
The Case of FDI in Western Balkan
Autor
Dusko Lukac (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
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Masterarbeit, 2005
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The Internet and the Automobile Industry
Opening new ways of selling cars
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Karim Al-Jamil (Autor:in)
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Bachelorarbeit, 2000
Preis
US$ 58,99
Corporate Management of Diversified Companies - Information Demand and Information Processing
Autor
Nicolas Rabener (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 121,99
The Role of Networks in the Internationalization of Management Consulting Firms: A critical View on traditional Theory
Autor
Nils Laacks (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Bachelorarbeit, 2007
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US$ 31,99
Critical Success Factors of Mobile Payment
Autor
Christian Hort (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Radical Product Innovation in Network Economies
Lessons for M-Commerce
Autor
Philipp Leutiger (Autor:in)
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Future Success Factors of Finance Portals
Dividing the Second Wave of Customers
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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US$ 53,99
The Banking Environment of Czech Republic and Remaining Opportunities for Foreign Banks
Autor
Pauel Kroha (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
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Diplomarbeit, 2002
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US$ 53,99
Identification of Internal Customer Requirements and Meeting Those Requirements Through Business Process Improvement Within a Quality Management System at an Australian Electrical Manufacturer
Autor
Astrid Rotarius (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Diplomarbeit, 1996
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US$ 42,99
Opportunities and Diversification - Expansion of Business by Analyzing the Structural Capital of Engineering Service Firms
Autor
Roberto Cabezas (Autor:in)
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Ingenieurwissenschaften - Allgemeines
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 42,99
Television Media in China
Import and export of video content
Autor
Torsten Hoffmann (Autor:in)
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
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The Transforming Power of Business-to-Business Electronic Business
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
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The Language of Pictures in Print Media Advertising
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Let's trade fair in the textiles and sportswear industry
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Survey on Activities of Swiss Manufacturing Companies in China with special focus on M&A
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Developing rules and principles for preparing and implementing acquisition projects
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