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Case Study - Welchen Einfluss hat Better Place auf die Entwicklung der Automobilindustrie?
Autor
Andreas Fischer (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2010
Preis
US$ 31,99
Literary Images of West Berlin
A Geography of Experience
Autor
Constanze Volhard (Autor:in)
Fach
Geowissenschaften / Geographie - Sonstiges
Kategorie
Magisterarbeit, 1991
Preis
US$ 42,99
La Franchise en France
Le concept de distribution vertical à la loupe
Autor
Johannes Steyrer (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
Marketing du tourisme durable
Developpement d´une strategie convenable pour les entreprises touristiques canadiennes sur le marché allemand des voyages
Autor
Susanne Häcker (Autor:in)
Fach
Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
A Remote Sensing and GIS-based model of avian species habitat and its potential as a part of an environmental monitoring programme
Autor
Thomas Gottschalk (Autor:in)
Fach
Umweltwissenschaften
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 2002
Preis
US$ 44,99
A Strategic Analysis of the Construction Industry in the United Arab Emirates
Opportunities and Threats in the Construction Business
Autor
Viktor Gorgenländer (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2010
Preis
US$ 42,99
Reducing Human Capital Risk in a global war for talent
How recruitment agencies could help in recruiting and retaining talent
Autor
Jan Veder (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 42,99
Increasing competition and changing customer behavior in the German financial services sector
An analysis of market trends and their consequences for the business model of cooperative banks
Autor
Ulrich Thaidigsmann (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 42,99
Linking Conjoint Analysis and QFD
Analyzing and Extending Conjoint Analytical Methodologies to Support Large Industrial Applications
Autor
Bernd Österreicher (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
An analysis of "Product Placement" as a strategic communication instrument
With particular regard to its effects on viewers of cinema and television film
Autor
Michael Knöppel (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
Location-based-Marketing
kurzer Trend oder nachhaltige Chance?
Autor
Benedikt Eger (Autor:in)
Fach
Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
Bachelorarbeit, 2011
Preis
US$ 39,99
Wie sieht Dein Traumjob aus? Betrachtung der neuen Bewerbergeneration im Arbeitgeberfindungsprozess aus wertorientierter Perspektive
Autor
Uwe Link (Autor:in)
Fach
Soziologie - Arbeit, Beruf, Ausbildung, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2011
Preis
US$ 44,99
Überprüfung der Fish!-Philosophie auf theoretische Fundierung und als praktikabler Motivationsansatz
Autor
Nina Müller (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Mitarbeitermotivation
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
Preis
US$ 32,99
Employer Branding
Strategischer Prozess beim Aufbau einer Arbeitgebermarke
Autor
Dennis Wiehe (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Employer Branding
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
Preis
US$ 32,99
Die Produkteliminierung als marketingpolitisches Entscheidungsproblem
Autor
Frank Seifert (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 42,99
Relationship Marketing
Management effektiver Geschäftsbeziehungen
Autor
Olaf Baumer (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 43,99
Der Abbau von Hierarchie in multinationalen Unternehmen als Restrukturierungsprozeß
Autor
Martina C. Falter (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Führungsstile
Kategorie
Diplomarbeit, 1995
Preis
US$ 44,99
Exploring the determinants of satisfactory shark tourism experiences from the participants' perspective in Gansbaai, South Africa
Autor
Saskia Hart (Autor:in)
Fach
Touristik / Tourismus
Kategorie
Bachelorarbeit, 2021
Preis
US$ 27,99
Do Southern English airline passangers consider airlines` environmental commitment/policy in their purchase decision making?
And can airlines gain a competitive advantage by being environmentally responsible?
Autor
Wassim El Kadhi (Autor:in)
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Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2007
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Cultural identity in the East African novel
Autor
Regina Hartmann (Autor:in)
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Literaturwissenschaft - Allgemeines
Kategorie
Magisterarbeit, 1998
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US$ 42,99
Spatial Justice and the City of São Paulo
Autor
Cynthia Wagner (Autor:in)
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Kulturwissenschaften - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2011
Preis
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Urban food production: A contribution to urban resilience in Berlin?
Autor
Lea Baumbach (Autor:in)
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Agrarwissenschaften
Kategorie
Masterarbeit, 2012
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Evangelization in a Marginalizing World
With Special Reference to the Marginalised Satnamis in the Diocese of Raipur
Autor
Jose Madappattu (Autor:in)
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Theologie - Praktische Theologie
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 1996
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Women on Boards?
Gender Quotas and Positive Action under EU Equality Law
Autor
Katharina Radloff (Autor:in)
Fach
Jura - Zivilrecht / Arbeitsrecht
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
US$ 42,99
Marketing-relevant cultural impacts on the consumer behaviour within the communication policy determined using the United Arab Emirates
Autor
Marc Termath (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmenskommunikation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2011
Preis
US$ 44,99
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