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Identification of Internal Customer Requirements and Meeting Those Requirements Through Business Process Improvement Within a Quality Management System at an Australian Electrical Manufacturer
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1996
Preis
US$ 42,99
Organizational learning processes in international strategic alliances
Autor
Thomas Weitlaner (Autor:in)
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Didaktik - BWL, Wirtschaftspädagogik
Kategorie
Diplomarbeit, 1997
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US$ 42,99
Corporate Social Responsibility as an International Marketing Approach
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
Preis
US$ 42,99
Rates of Return on Corporate Investment: An International Comparison
Autor
Besim Burcin Yurtoglu (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 1996
Preis
US$ 42,99
Overcoming cultural barriers in the investment banking sector: Training and development in Germany and Switzerland
A comparative Analysis
Autor
Martin Giefers (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 1997
Preis
US$ 42,99
Investment Strategies
How did different Investment Strategies perform when applied to an international portfolio?
Autor
Gerhard Wörtche (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 42,99
Marketing on the Internet and the implications of new technologies
Marketing strategies for Business-to-Consumer Electronic Commerce and the strategic implications of software agents and XML
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
A Strategic Analysis of the Construction Industry in the United Arab Emirates
Opportunities and Threats in the Construction Business
Autor
Viktor Gorgenländer (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2010
Preis
US$ 42,99
Country of Origin Effect
Implications for the Marketing of German Beer in the UK
Autor
Guido Mihm (Autor:in)
Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 1995
Preis
US$ 44,99
India and China: Markets-Competitors-Partners
Autor
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Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Bachelorarbeit, 2010
Preis
US$ 42,99
User Buyer Behavior in the World Wide Web
An international empirical survey exploring the WWW Buyer Behavior of Users in Germany and the U.S.
Autor
Andera Gadeib (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1996
Preis
US$ 42,99
Organisational Cultures: Networks, Clusters, Alliances
Autoren
Uwe Bußmann (Autor:in)
Robert Marc Panz (Autor:in)
Silvia Schweighofer (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Studienarbeit, 2009
Preis
US$ 42,99
An Approach to an Accountable Client-Communication Mix in the Banking Industry
Exemplified at WestLB AG
Autor
Markus Sasse (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 42,99
The Role of Networks in the Internationalization of Management Consulting Firms: A critical View on traditional Theory
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2007
Preis
US$ 31,99
Marketing strategies of Chinese companies
Focus on Germany and EU
Autor
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Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 31,99
The impact of the Subprime-Crisis on European Banks
Evidence from the British Banking Market
Autor
Jan-Frederik Modell (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Bachelorarbeit, 2008
Preis
US$ 42,99
Cultural Knowledge
An Ethical Deconstruction of the Concept as a Foundation for Respect for Cultural Differences from a Post-Colonial and Levinasian Perspective
Autor
Katharina Pilhofer (Autor:in)
Fach
Pädagogik - Wissenschaft, Theorie, Anthropologie
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 42,99
Developing a sustainable procurement strategy for Fashion Buyers in the German retail sector
Autor
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Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 42,99
Equity Home Bias
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2011
Preis
US$ 42,99
Marketing-relevant cultural impacts on the consumer behaviour within the communication policy determined using the United Arab Emirates
Autor
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BWL - Unternehmenskommunikation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2011
Preis
US$ 44,99
Credit Default Swap Trading Strategies
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
Preis
US$ 42,99
An analysis of market-orientated supply chain management in the retail fashion industry with particular reference to the case of Zara
Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
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Bachelorarbeit, 2009
Preis
US$ 42,99
The Function of Conference Organisers and the Marketing for Information Technology Seminars of Small and Medium-Sized Industries
Autor
Karin Schneider (Autor:in)
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BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 44,99
Cultural Factors in Multinational Enterprise Location
The Case of Foreign Direct Investment in Thailand
Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
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A Study on the Integrated Approach of Shareholder Value Analysis
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Bachelorarbeit, 2011
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US$ 42,99
Worldwide Development of Nuclear Energy and the Strategic Deployment of German Consultancies on the Arabian Peninsula
Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2010
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Optimum Currency Areas: Is Southern Africa ready to form a Monetary Union?
Autor
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BWL - Wirtschaftspolitik
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Diplomarbeit, 2010
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Venture Capital in Germany and the U.S.: Differences and the Influence of Culture
Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
Preis
US$ 42,99
Managing Dynamic Capabilities in Alliance Portfolios
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 42,99
The willingness of consumers to take part in consumer resistance in times of Web 2.0
Autor
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BWL - Marktforschung
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Masterarbeit, 2010
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US$ 44,99
A Criteria Based Literature Research - Approaches, Achievements and Experiences of the Concept of Cultural Diversity in Multicultural Organizations
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Bachelorarbeit, 2009
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US$ 42,99
The Applicability of Western Management Practices in LDCs
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 1997
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US$ 42,99
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Psychologie - Arbeit, Betrieb, Organisation und Wirtschaft
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Welfare States in Europe
A Comparison between the German and Irish Social Security System for developing a Civil Society
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Politik - Internationale Politik - Thema: Europäische Union
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European Entrepreneurial Culture
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Kulturwissenschaften - Europa
Kategorie
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The Impact of Participation in Publicly Funded R&D Projects on Firm Competitiveness: Benefits and Barriers to the Use of National and EU Funding Programmes on the Example of Swiss SMEs in the Field of Renewable Energy
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2011
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Television Media in China
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BWL - Handel und Distribution
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BWL - Handel und Distribution
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Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 42,99
Cause-Related Marketing
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
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Implementing the Corporate Mission
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Wissenschaftliche Studie, 1994
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Organizational Effectiveness, Service Quality, and Related Aspects in its Services
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Führung und Personal - Sonstiges
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US$ 42,99
The digitalization of transactions as strategic measure for cost reduction in the breakbulk liner shipping industry
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
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Masterarbeit, 2018
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The impact of a strong global Employer Brand in the war for talent
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
Preis
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Global Advertising in a Cultural Context
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
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US$ 42,99
Intercultural Trainings for German Expatriates going to China
Autor
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BWL - Handel und Distribution
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Bachelorarbeit, 2005
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The Impact of an Ageing Population on the German Labour Market and how Employers can deal with related Challenges
Autor
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Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
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BOT-Projects in Asia
Impact Study of an Efficient Risk Management during Build-Operate-Transfer Projects in the Infrastructure Sector
Autor
Ursula Katharina Wolter (Autor:in)
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
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Diplomarbeit, 2006
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The great leap forward: The marketing of banking services in China
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 1999
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Let's trade fair in the textiles and sportswear industry
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Diplomarbeit, 1998
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Customer Profitability Analysis - Today
Autor
Eileen Schäfer (Autor:in)
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BWL - Controlling
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Diplomarbeit, 1996
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