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Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
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Knowledge Management as a strategic resource - an analysis of theoretical principles and managerial implications for creating and transferring knowledge to gain sustainable competitive advantage
Autor
Thorsten Mühl (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2002
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US$ 53,99
Currency Board Arrangements. Rationale for Their Introduction, Advantages and Disadvantages
The Case of Bulgaria
Autor
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Voluntary Disclosure of Company Information - Costly Additions or a step towards Competitive Advantage?
An Application to the Case of Publicly Quoted Football Clubs in Europe
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
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Internationalisierung von Dienstleistungen aus Sicht der Außenhandelstheorie
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Technische, ökonomische und ökologische Analyse alternativer Antriebstechniken
Case Study: Das druckluftbetriebene Fahrzeug Aircar von MDI
Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 2004
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Business Intelligence
An Analysis based on the Resource-based View
Autor
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
A comparison of the main Direct Marketing Media and their future prospects in the age of the new millennium
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Design, Development and Implementation of an Incentive System for Local Employees in Subsidiaries of Western Companies in China
Autor
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Führung und Personal - Mitarbeitermotivation
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 56,99
Strategies of Multinational corporations in the emerging markets China and India
Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
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Key Success Factors for Foreign Direct Investment (FDI)
The Case of FDI in Western Balkan
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Founding Limited Companies (Ltds.) in Germany - Perspectives and Risks
Autor
Tobias Schmidt (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensgründung, Start-ups, Businesspläne
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 121,99
The impact of cultural differences on cross-border mergers at the example of DaimlerChrysler
Autor
Romy Trajanov (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Customer-Oriented Quality Management in the Automotive Industry
In Cooperation with Saab Automobile AB, Trollhättan
Autor
Marit Breitfeld (Autor:in)
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 86,99
Corporate Governance
National and foreign concepts of development of groups of the enterprises
Autor
Oleg Saraev (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Magisterarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
"Eventually, you will bond for life"
A study of the relationship between Event Marketing and Customer Bonding
Autor
Katrin Irene Roebbeling (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
Are Customers loyal to the Tesco Superstore in Roundhay
Autor
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Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Bachelorarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
Managing knowledge
How to implement a knowledge management concept
Autor
Katrin Lenz (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
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US$ 65,99
Criteria for the Evaluation of Product Categories for Successful Transactions on Internet-Based Business-to-Business Marketplaces: An Exploratory Study with mondus.de GmbH
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
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Der HRM-Performance-Link
Eine kritische Literaturanalyse nach 30 Jahren Personalerfolgsfaktorenforschung
Autor
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Kategorie
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Capital Structure and Profitability: S&P 500 Enterprises in the Light of the 2008 Financial Crisis
Autor
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BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern
Kategorie
Masterarbeit, 2009
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US$ 53,99
Employer Branding - als Strategie für die Steigerung der Arbeitgeberattraktivität in KMU
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Diplomarbeit, 2009
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Der Einfluss von Interaktivität und Medienreichhaltigkeit auf die Werbewirkung in Virtuellen Räumen
Autor
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Kategorie
Diplomarbeit, 2009
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Mobile Branding via UMTS
Markenaufbau und -pflege im Mobilfunknetzwerk der dritten Generation
Autor
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BWL - Sonstiges
Kategorie
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Entwicklung der wertorientierten Berichterstattung im Jahresabschluss von Kapitalgesellschaften
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BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern
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