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Die Einführung von Total Productive Maintenance
Ausnutzung von Synergien in Verbindung mit Gruppenarbeit
Autor
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Führung und Personal - Sonstiges
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Kontinuierliche Verbesserung mit Total Productive Management
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Autor
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Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
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Product Placement
The Analysis of a Marketing Communication Instrument
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
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An analysis of "Product Placement" as a strategic communication instrument
With particular regard to its effects on viewers of cinema and television film
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
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Real Option Valuation of Product Innovation
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
Preis
US$ 65,99
Criteria for the Evaluation of Product Categories for Successful Transactions on Internet-Based Business-to-Business Marketplaces: An Exploratory Study with mondus.de GmbH
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
A Strategy for the Management of Digital Information Products
Customer Integration and Customer Involvement
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
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Temperature control on hot pots in the aluminium production
Analysis and Improvement
Autor
Karsten Sommer (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Acceleration of product development process in small and middle size companies
Autor
Jens-Peter Mollenhauer (Autor:in)
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
Preis
US$ 42,99
An analysis of the Product and Market functions of Asset-Backed Securitization
Retrospect and Prospect
Autor
Nadine Senanayake (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Bachelorarbeit, 2008
Preis
US$ 42,99
Evaluation and comparison of Ajax Frameworks regarding applicability, productivity and technical limitations
Autor
Lukas Ostermaier (Autor:in)
Fach
Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Magisterarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Radical Product Innovation in Network Economies
Lessons for M-Commerce
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
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Urban food production: A contribution to urban resilience in Berlin?
Autor
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Agrarwissenschaften
Kategorie
Masterarbeit, 2012
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The Effect of Social Capital and Outcome Expectations on Product Recommendations in Social Networks: An Empirical Comparison of Facebook and ASmallWorld
Autor
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BWL - Marktforschung
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
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Factors Affecting the Implementation of a Total Productive Maintenance System (TPM)
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Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
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Locating Efficiency and Productivity Champions in a new Banking Environment
Using Data Envelopment Analysis (DEA) to benchmark ING Bank against a Sample of 65 Banks operating in the Dutch market over the Period 1992 to 1996
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
Preis
US$ 42,99
The Cultural and Demographic Aspects of the Islamic Financial System and the Potential for Islamic Financial Products in the German Market
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 82,99
The open Secret of Toyota's Change
Why German carmakers fail to implement the Toyota Production System
Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
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Masterarbeit, 2006
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US$ 20,99
Alternative Tourism on Gran Canaria
The diversification of tourism products as an alternative to mass tourism
Autor
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Bachelorarbeit, 2005
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Investing in Commodities
A comparison of Commodity-ETFs with other financial products and its particularities for private investors in Germany
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
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Tennessee Williams. A streetcar named desire
Contrasting the play with the 1951 movie production
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Putting the restructuring process of a company into practice
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Autor
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Führung und Personal - Sonstiges
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Doktorarbeit / Dissertation, 1997
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