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Behavioural Targeting - An Online Analysis for Efficient Media Planning?
Autor
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Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
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Ein Beitrag zur Schließung des Attitude-Behaviour Gaps durch Sustainable Marketing
Autor
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Marketing-relevant cultural impacts on the consumer behaviour within the communication policy determined using the United Arab Emirates
Autor
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Kategorie
Bachelorarbeit, 2011
Preis
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Entwicklung einer Vorgehensweise zur Einführung von Corporate Identity und Erarbeitung werteorientierten Führungsverhaltens
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1995
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Equity Home Bias
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2011
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Opportunities and Drawbacks of Extended Opening Hours versus Online Shopping in the German Food Trade
On the Basis of a Consumer Behaviour Analysis
Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Behavioral Operations Management
Verhaltensaspekte im Newsvendor-Modell bei preisabhängiger Nachfrage
Autor
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BWL - Unternehmensforschung, Operations Research
Kategorie
Bachelorarbeit, 2013
Preis
US$ 22,99
Entwicklung eines Corporate Identity-Konzepts für Fa. XYZ GmbH & Co. KG (Mittelstand)
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 75,99
Corporate Social Responsibility and Customer Integration -
An Empirical Investigation of Different CSR-Activities and their Effects on Customers
Autor
Heike Löber (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensethik, Wirtschaftsethik
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
Preis
US$ 56,99
An Empirical Investigation into the Factors Influencing Consumer Perceptions of the No Name Brand Food Items: Special Focus - South Africa
Autor
Aron Embaye (Autor:in)
Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 56,99
Knowledge Management and Organisational Learning in Business Organisations and Biological Systems
A Systems View of Management Theories
Autor
Ulrike C. Proesl (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
"Critical" situations in multicultural teams: The role of emotions
Autor
Gerd Reisigl (Autor:in)
Fach
Soziologie - Kultur, Technik und Völker
Kategorie
Magisterarbeit, 2004
Preis
US$ 87,99
Collapse analysis of externally prestressed structures
Autor
Jens Tandler (Autor:in)
Fach
Ingenieurwissenschaften - Allgemeines
Kategorie
Masterarbeit, 2001
Preis
US$ 42,99
Do Southern English airline passangers consider airlines` environmental commitment/policy in their purchase decision making?
And can airlines gain a competitive advantage by being environmentally responsible?
Autor
Wassim El Kadhi (Autor:in)
Fach
Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2007
Preis
US$ 44,99
Berührungspunkte zwischen Corporate Identity, Unternehmenskultur und Personalpolitik
Autor
Sabrina Canal (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
Preis
US$ 42,99
Opportunism in supplier-buyer relationships
Establishing an effective governance structure in order to curtail unfair business practices
Autor
Sebastian Schulte (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
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Untersuchung der verletzungsprophylaktischen Wirkung des Aufwärmens durch Befragung verletzter Sportler bezüglich ihres Aufwärmverhaltens
Eine retrospektive Studie
Autor
Heike Schiffer (Autor:in)
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Medizin - Chirurgie, Unfall-, Sportmedizin
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 1998
Preis
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Asymptotics of Cubic Number Fields with Bounded Second Successive Minimum of the Trace Form
Autor
Gero Brockschnieder (Autor:in)
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Mathematik - Zahlentheorie
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
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The Importance of Codes of Ethics
Examination of the Need of Business Ethics and the Efficient Usage of Codes of Ethics for Good Corporate Governance
Autor
Anna Mika (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2010
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US$ 31,99
Philosophy of leadership in integrated management systems
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Masterarbeit, 2005
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Interactions between the Craniomandibular System and Cervical Spine
The influence of an unilateral change of occlusion on the upper cervical range of motion
Autor
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Medizin - Anatomie, Physiologie, Cytologie
Kategorie
Bachelorarbeit, 2007
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Methods for Assessing Brand Value
A Comparison between the Interbrand Model and the BBDOs Brand Equity Evaluator model
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2007
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Reward Management as a Part of Bonus Programs in B2C Markets
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Masterarbeit, 2006
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It's not what a leader does, it's what you make of it
Implicit Personality Theories, Leadership Prototypes, and Cultural Differences in Trait Inferences between Germany and Great Britain
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Preis
US$ 83,99
Customer Evaluations of Service Failure and Recovery Encounters
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 2002
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