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Real Option Valuation of Product Innovation
Autor
Yuanyun Kang (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
Preis
US$ 65,99
Criteria for the Evaluation of Product Categories for Successful Transactions on Internet-Based Business-to-Business Marketplaces: An Exploratory Study with mondus.de GmbH
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Diplomarbeit, 2000
Preis
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Wirtschaftlichkeitsuntersuchung eines mittelständischen Luftfahrtunternehmens nach der Einführung des Enterprise Resource Planning - System Automation Productivity P2
Autor
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Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 56,99
Product Placement
The Analysis of a Marketing Communication Instrument
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
A Strategy for the Management of Digital Information Products
Customer Integration and Customer Involvement
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 53,99
Temperature control on hot pots in the aluminium production
Analysis and Improvement
Autor
Karsten Sommer (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Evaluation and comparison of Ajax Frameworks regarding applicability, productivity and technical limitations
Autor
Lukas Ostermaier (Autor:in)
Fach
Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Magisterarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Radical Product Innovation in Network Economies
Lessons for M-Commerce
Autor
Philipp Leutiger (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 65,99
Factors Affecting the Implementation of a Total Productive Maintenance System (TPM)
A Case Study
Autor
Norman Herrmann (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
The Cultural and Demographic Aspects of the Islamic Financial System and the Potential for Islamic Financial Products in the German Market
Autor
Holger Timm (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 82,99
Personalstrategien in neuen Unternehmenskonzepten
Eine vergleichende Untersuchung
Autor
Birgit Schwedler (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Personalführung
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 56,99
E-Learning and foreign languages
Autor
Andreas Meißner (Autor:in)
Fach
Informatik - Software
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 56,99
BOT-Models as Instrument for Strategic Competitive Advantages in the Automotive Industry
Autor
Volker Birken (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Alternative Tourism on Gran Canaria
The diversification of tourism products as an alternative to mass tourism
Autor
Franziska Herms (Autor:in)
Fach
Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2005
Preis
US$ 121,99
Gamification: Video Game Element Incentives in Cross-Functional Enterprise Information System - Project Finance and Risk Management
Autor
Dennis Lichtenvoort (Autor:in)
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BWL - Unternehmensforschung, Operations Research
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Bachelorarbeit, 2013
Preis
US$ 53,99
Personalvermögen und Unternehmenserfolg
Gegenüberstellung der Ergebnisse statistisch-empirischer Untersuchungen
Autor
Stefan Koster (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
The effective reorganization of BMW Group applied to the New MINI
New strategies in the automotive manufacturing processes, sales and marketing
Autoren
Johannes-Cornelius Adari (Autor:in)
Henrik Thrane (Autor:in)
Pascale Taube (Autor:in)
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Multiple Co-Branding
From the Consumer's Point of View
Autoren
Inca Beckmann (Autor:in)
Kristina Willas (Autor:in)
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2005
Preis
US$ 84,99
Focusing on premium brands
BMWs core strategy
Autoren
Johannes-Cornelius Adari (Autor:in)
Henrik Thrane (Autor:in)
Pascale Taube (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Marketing Scheme on Peer-to-Peer (P2P) Communication Software Anticipating 4G
Autor
Steffen Dubiel (Autor:in)
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
An Analysis on the Public Perception of the Tobacco Industry's Corporate Social Responsibility (CSR) Marketing Communications
Autor
Alexander Nogolica (Autor:in)
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
US$ 53,99
Integration of Performance Management into the Application Lifecycle
Autor
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Informatik - Software
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
US$ 53,99
Assessing and Optimizing the Reverse Logistic Process Using Computer Aided Modelling Techniques
Autor
Martin Bonev (Autor:in)
Fach
Ingenieurwissenschaften - Maschinenbau
Kategorie
Diplomarbeit, 2011
Preis
US$ 71,99
Porter´s (1980) Generic Strategies, Performance and Risk
An Empirical Investigation with German Data
Autor
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Fach
BWL - Controlling
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 65,99
Usability Design for Location Based Mobile Services in Wireless Metropolitan Networks
Autor
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Fach
Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
Bachelorarbeit, 2006
Preis
US$ 65,99
Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Customer-Oriented Quality Management in the Automotive Industry
In Cooperation with Saab Automobile AB, Trollhättan
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 86,99
Soy Proteinosis
Autor
Istvàn Csàky (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 2004
Preis
US$ 83,99
The Spartanburg Plant Investment by BMW AG
Financial reasons for building the U.S. plant
Autoren
Pascale Taube (Autor:in)
Johannes-Cornelius Adari (Autor:in)
Henrik Thrane (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Corporate Social Responsibility and Customer Integration -
An Empirical Investigation of Different CSR-Activities and their Effects on Customers
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensethik, Wirtschaftsethik
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
Preis
US$ 56,99
Total Quality Management For Micro-businesses in the Manufacturing Industry
Autor
Phillip Käser (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Improving supply chain performance through an integrated planning concept
Autor
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Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 65,99
A Case Analysis - Exploring Customer Attitudes on BMW
Autor
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Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Real Estate Marketing with the emphasis on communication politics as an instrument of sales with applicable suggestions for the Entwicklungsgesellschaft Cité in Baden-Baden
Autor
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Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2003
Preis
US$ 87,99
"Eventually, you will bond for life"
A study of the relationship between Event Marketing and Customer Bonding
Autor
Katrin Irene Roebbeling (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
Application of Web Service Technologies on a B2B Communication Platform by Means of a Pattern and UML Based Software Development Process
Autor
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Fach
Informatik - Angewandte Informatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
E-Tailing or Retailing?
The distribution of books
Autor
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Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Bachelorarbeit, 2001
Preis
US$ 65,99
The contribution of telepresence to support distance management
Autor
Rosi Maria Heller (Autor:in)
Fach
Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
Masterarbeit, 2010
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US$ 53,99
An Empirical Investigation into the Factors Influencing Consumer Perceptions of the No Name Brand Food Items: Special Focus - South Africa
Autor
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Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 56,99
Fuel Distribution Networks
Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Carbonyl Reductases and Pluripotent Hydroxysteroid Dehydrogenases of the Short-Chain Dehydrogenase/Reductase Superfamily
Structural Aspects of Oligomerization in 3-Hydroxysteroid Dehydrogenase/Carbonyl Reductase from Comamonas testosteroni
Autor
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Fach
Chemie - Biochemie
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 2009
Preis
US$ 65,99
Quality Enhancement in Voluntary Carbon Market
Autor
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Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2008
Preis
US$ 65,99
Behavioural Targeting - An Online Analysis for Efficient Media Planning?
Autor
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Fach
Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Strategies of Multinational corporations in the emerging markets China and India
Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 65,99
Cross-Cultural Differences
American, German, Japanese and Chinese Nagotiation styles
Autor
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Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
Preis
US$ 65,99
Intercultural Issues in Online Communication: A German-Egyptian Comparison
Autoren
Verena Wiedmaier (Autor:in)
Britt Söder (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 65,99
Application of Search Engine Marketing Methods in order to generate High-Quality Traffic
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Studienarbeit, 2006
Preis
US$ 91,99
The Influence of Domestic Interests on ASEAN politics
Help or Hinders to Economic Integration?
Autor
Kathrin Prasse (Autor:in)
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Politik - Internationale Politik - Thema: Globalisierung, pol. Ökonomie
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 79,99
Tailormade Worksite Health Promotion on its Practical Realization by Health Insurances and Companies
Autor
Karin Joder (Autor:in)
Fach
Gesundheit - Gesundheitswesen
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 116,99
Employer Branding
A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a companys Right Potentials - with the example of Degussa AG
Autor
Birger Meier (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
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China - World Power Of The 21st Century?
A Research of the Automotive Industry
Autoren
Christian Lutz (Autor:in)
Benjamin Pflüger (Autor:in)
Thorsten Iwanowski (Autor:in)
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Projektarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Introduction of IAS / IFRS by the BMW AG in 2000
Needs, effects and consequences for the group
Autoren
Johannes-Cornelius Adari (Autor:in)
Henrik Thrane (Autor:in)
Pascale Taube (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Analysis of the divergence between theory and practice
How Covisints course of strategy can improve the performance of the automotive industry
Autor
Oliver Schlösser (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Emotive Networks and Brands
Opportunities and Threats and their Impact on Strategy
Autor
Sabrina Eilers (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
Strategies and Structure of the Luxury Clothing and Accessories Sector
A Critical Analysis based on Porter's Five Forces Model
Autor
Mirela Orlovic (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 76,99
From Micro- to Nanotechnology
Autor
Martin Riffelmacher (Autor:in)
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Studienarbeit, 2002
Preis
US$ 76,99
Internationalising a National Image
The case of "Made in Germany" in Western Australia
Autor
Peter Schulz (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Business Intelligence
An Analysis based on the Resource-based View
Autor
Jörg Greitemeyer (Autor:in)
Fach
Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
The Language of Pictures in Print Media Advertising
Autor
Wilfried Pichler (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 65,99
Petroleum Fiscal Systems and Contracts
Autor
Muhammed Abed Mazeel (Autor:in)
Fach
BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern
Kategorie
Wissenschaftliche Studie, 2010
Preis
US$ 91,99
Innovation Behavior Towards Consumer Goods of People in the age Group 50 and Above in Germany
Autor
Sebastian Hof (Autor:in)
Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
US$ 56,99
Healthcare in Transition:Threat or Opportunity for Pharmaceutical Wholesalers in Europe
Autor
Andreas Cmolik (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 56,99
Success Factors of Virtual Teams in the Conflict of Cross-Cultural Team Structures
Autor
Stephan Sembdner (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
Preis
US$ 65,99
Radical innovation and Open innovation - Creating new growth opportunities for business
Autor
Khanh Pham-Gia (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 53,99
European B2C E-Commerce in the Banking Sector
Autor
Caroline Möckel (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Magisterarbeit, 2008
Preis
US$ 65,99
Corporate Social Responsibility & International Development
Autor
Claudia Bara (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Environmental Taxes on Exhaustible Resources
Autor
Jan Angenendt (Autor:in)
Fach
VWL - Makroökonomie, allgemein
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
Preis
US$ 53,99
Flexibility Measurement within the Service industry
Autor
Tobias Kunze (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Collateralized debt obligations
Structure, pricing and applications
Autor
Markus Lorenz (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Project Finance of power plant ventures
Identification of financial success criteria and development of a concept to measure environmental and social impact
Autor
Manfred Elzlstorfer (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Is there a way to sustainable investment?
Private capital - potentials and conditions for development at the beginning of the 21st century
Autor
Katja Treichel (Autor:in)
Fach
BWL - Wirtschaftspolitik
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Development of a consulting approach based on 'value innovations' for management consulting business of small and medium-sized companies in Germany
Autor
Carsten Siegemund (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 53,99
Property Investment in Bulgaria
Why invest? Why not to invest?
Autor
Jubilee Jenna Mandl (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 53,99
Analysis of selected aspects of the multi-channel management and the international distribution system
Autor
Mary Joy Fernandez (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 71,99
Regional Innovation Systems - An Analysis of Innovation Policy Instruments
Autor
Michael Bison (Autor:in)
Fach
Geowissenschaften / Geographie - Bevölkerungsgeographie, Stadt- u. Raumplanung
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 91,99
Opportunism in supplier-buyer relationships
Establishing an effective governance structure in order to curtail unfair business practices
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 121,99
Reward Management as a Part of Bonus Programs in B2C Markets
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
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Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 68,99
IMC: strong in theory but struggling in practice
Practical guidance for the adaptation of IMC
Autor
Katja Dienel (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2006
Preis
US$ 83,99
Cross-Border Acquisitions and Shareholder Wealth - Evidence from Spain
Autor
Martin Renze-Westendorf (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 75,99
Development of Airfreight Hubs in the Greater Pearl River Delta
A Competitive Analysis of Guangzhou Baiyun International Airport and Hong Kong Chek Lap Kok International Airport
Autor
Jana Schebera (Autor:in)
Fach
Verkehrswissenschaft
Kategorie
Magisterarbeit, 2006
Preis
US$ 53,99
Survival Strategies of East German Companies in a Competitive Market after Reunification
Autor
Ilka Wiedemann (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensforschung, Operations Research
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Growth Crisis Mitigation through ICT
A cross-sectoral trend analysis of small firms conducted in the eastern part of Germany
Autor
Stephan Jacob (Autor:in)
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BWL - Unternehmensforschung, Operations Research
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The dominance of the male gaze in Hollywood Films
Patriarchal Hollywood Images of women at the turn of the Millenium
Autor
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Balancing Cultural and Corporate Identity Aspects in Standardising and/or Localising Websites
A Contingency Approach
Autor
Constantin Meissner (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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The Influence of Business Associations in the European Decision Making Process
A Case Study of the European Chamber of Commerce and Industry (Eurochambres)
Autor
Uli Bethke (Autor:in)
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
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Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International
Autor
Antje Walliser (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Diplomarbeit, 2005
Preis
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The impact of cultural differences on cross-border mergers at the example of DaimlerChrysler
Autor
Romy Trajanov (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Corporate Management of Diversified Companies - Information Demand and Information Processing
Autor
Nicolas Rabener (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
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US$ 121,99
Friendship Formations of Expatriates in Asia
Focus on European Expatriates in Shanghai and New Delhi
Autor
Alexandra Schmider (Autor:in)
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Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Masterarbeit, 2005
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US$ 91,99
Application Level Security Management
Autor
Michael Neuhaus (Autor:in)
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Informatik - Internet, neue Technologien
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
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"Critical" situations in multicultural teams: The role of emotions
Autor
Gerd Reisigl (Autor:in)
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Soziologie - Kultur, Technik und Völker
Kategorie
Magisterarbeit, 2004
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Cultural Problems within International Joint Ventures in China
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BWL - Handel und Distribution
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Analysis and Evaluation of the Eurex Repo Market Model
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
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IAS 39 - Accounting for Financial Instruments
Autor
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BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern
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Diplomarbeit, 2004
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BWL - Investition und Finanzierung
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International Communication Strategies in Saxon Small and Medium-Sized Companies
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Doktorarbeit / Dissertation, 2004
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BWL - Investition und Finanzierung
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Building Consumer Good Brands in China
From the Perspective of Enterprises from Western Countries
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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The management of innovation and its role for the accomplishment of leadership excellence in SMEs
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Magisterarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
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