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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Diplomarbeit, 2002
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Diplomarbeit, 2002
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US$ 53,99
Design and Implementation of a service-oriented Information System Architecture based on a Case Study
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
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Diplomarbeit, 2006
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US$ 84,99
Radical innovation and Open innovation - Creating new growth opportunities for business
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Masterarbeit, 2010
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US$ 53,99
Offshore Business Process Outsourcing
Indien als Standort für Global Services
Autor
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BWL - Handel und Distribution
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Diplomarbeit, 2005
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US$ 53,99
German Companies doing Business in Post Communist Bulgaria: Legal & Economical Aspects
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BWL - Handel und Distribution
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Masterarbeit, 2003
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Marketing Models im eCommerce für B2B-Unternehmen im Small & Business Medium
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Diplomarbeit, 2000
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A Case Analysis - Exploring Customer Attitudes on BMW
Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
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Masterarbeit, 2005
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Revising concepts for interfirm collaboration
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Diplomarbeit, 2003
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Masterarbeit, 2003
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Steuerliche Probleme bei Dreieckssachverhalten unter Doppelbesteuerungsabkommen
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Magisterarbeit, 2005
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Case Study: Das druckluftbetriebene Fahrzeug Aircar von MDI
Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
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Doktorarbeit / Dissertation, 2004
Preis
US$ 83,99
Internationalising a National Image
The case of "Made in Germany" in Western Australia
Autor
Peter Schulz (Autor:in)
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BWL - Handel und Distribution
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Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
How does corporate culture influence the effective transfer of knowledge?
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Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Diplomarbeit, 2000
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US$ 53,99
Coping Systems for Employee Turnover
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Autor
Sebastian Reiche (Autor:in)
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
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US$ 53,99
Uniformity in the Application of CISG Provisions
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Autor
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BWL - Handel und Distribution
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Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 65,99
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Diplomarbeit, 2000
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Vermeidung von Hochwasserschäden durch aktive und passive Hochwasserschutzmaßnahmen
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Magisterarbeit, 2008
Preis
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Key Success Factors for Foreign Direct Investment (FDI)
The Case of FDI in Western Balkan
Autor
Dusko Lukac (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Currency Board Arrangements. Rationale for Their Introduction, Advantages and Disadvantages
The Case of Bulgaria
Autor
Svetoslav Pintev (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 76,99
e-Government and e-Governance in Developing Countries
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Autor
Harald Wolf (Autor:in)
Fach
Politik - Internationale Politik - Thema: Entwicklungspolitik
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 56,99
Radical Product Innovation in Network Economies
Lessons for M-Commerce
Autor
Philipp Leutiger (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 65,99
Quels sont les impacts de la nouvelle communication interactive, liés à Internet, sur le secteur énementiel à travers les salons virtuels ainsi que sur le Marketing-Mix traditionnel?
Autor
Nina Mittendorf (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 71,99
Strategisches Chancen- und Risikomanagement für Unternehmen der New Economy
Klassische Instrumente für moderne Unternehmen
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 71,99
The relationship of the Free Movement of Capital to the other Fundamental Freedoms
Autor
Maria Inmaculada Ihle-Masip (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 121,99
The takeover of Rover Group Ltd. by BMW AG
Goals, investments, mistakes and consequences of international investment decisions
Autoren
Johannes-Cornelius Adari (Autor:in)
Henrik Thrane (Autor:in)
Pascale Taube (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Bachelorarbeit, 2002
Preis
US$ 75,99
Corporate Management of Diversified Companies - Information Demand and Information Processing
Autor
Nicolas Rabener (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 121,99
An analysis how the Balanced Score Card approach could enhance the personal contentedness considering the change in the society from a Work/Life balance to a multi-duty-life of individuals in consulting companies in Germany
Autor
Christian Friedrichs (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Wissenschaftliche Studie, 2008
Preis
US$ 65,99
An Empirical Investigation into the Factors Influencing Consumer Perceptions of the No Name Brand Food Items: Special Focus - South Africa
Autor
Aron Embaye (Autor:in)
Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 56,99
SMEs Failure
Empirical Findings and Theoretical Background
Autor
Marc P. Philipp (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
A comparison of the main Direct Marketing Media and their future prospects in the age of the new millennium
Autor
Roman Keilhacker (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Corporate Social Responsibility and Customer Integration -
An Empirical Investigation of Different CSR-Activities and their Effects on Customers
Autor
Heike Löber (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensethik, Wirtschaftsethik
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
Preis
US$ 56,99
Understanding the Intercultural Differences between Germans and the French in the Working Environment
An Empirical Analysis through Application of the Cultural Assimilator
Autor
Sarah-Jane Pill (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Foreign Currency Translation according to IAS 21 and IAS 39 in Consolidated Financial Statements considering intragroup Foreign Currency Hedging Strategies
Autor
Chris Sebastian Heidrich (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 83,99
The Spartanburg Plant Investment by BMW AG
Financial reasons for building the U.S. plant
Autoren
Pascale Taube (Autor:in)
Johannes-Cornelius Adari (Autor:in)
Henrik Thrane (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Introduction of IAS / IFRS by the BMW AG in 2000
Needs, effects and consequences for the group
Autoren
Johannes-Cornelius Adari (Autor:in)
Henrik Thrane (Autor:in)
Pascale Taube (Autor:in)
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Focusing on premium brands
BMWs core strategy
Autoren
Johannes-Cornelius Adari (Autor:in)
Henrik Thrane (Autor:in)
Pascale Taube (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Product Placement
The Analysis of a Marketing Communication Instrument
Autor
Johanna Bueß (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Organizational Change in the Global Media Markets
Causes and Consequences
Autor
Dominik Dreyer (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
E-Value: Wertorientierte Steuerung von Internetaktivitäten
Autor
Michael Riedl (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Diplomarbeit, 2000
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US$ 54,99
How Useful is the Information Ratio to Evaluate the Performance of Portfolio Managers?
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Christoph Schneider (Autor:in)
Fach
BWL - Controlling
Kategorie
Masterarbeit, 2009
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US$ 71,99
Cross-Border Acquisitions and Shareholder Wealth - Evidence from Spain
Autor
Martin Renze-Westendorf (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
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Diplomarbeit, 2006
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US$ 75,99
Evaluating real options as a means for investment appraisal under uncertainty and its degree of utilisation by companies
Autor
Andreas Würfel (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
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Diplomarbeit, 2003
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US$ 91,99
Consequences of basel II for small and mid-sized enterprises
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Björn Schlüter (Autor:in)
Sylvia Albers (Autor:in)
Armin Krenzer (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
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Studienarbeit, 2002
Preis
US$ 76,99
The contribution of telepresence to support distance management
Autor
Rosi Maria Heller (Autor:in)
Fach
Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 53,99
Football World Cup 2010 in South Africa
A comparison between German football tourists' expectations and the planned tourism marketing activities of the venue Port Elizabeth
Autor
Matthias Moll (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Porter´s (1980) Generic Strategies, Performance and Risk
An Empirical Investigation with German Data
Autor
Jan Eldring (Autor:in)
Fach
BWL - Controlling
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 65,99
Investor Relations and Corporate Reporting
An empirical analysis of 10-DAX companies
Autor
Stefanie Paolini (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
European spirit, adaption to market economy and national identity in Poland and Ukraine
National culture and its influence on the European Integration, advertising and entrepreneurship
Autor
Matthias Reichhard (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 65,99
Verführung zu Sozialem Lernen - Reife Organisationen erfolgreich neu positionieren
Kulturwandel als innovative Methode des Changemanagements
Autor
Regina-Brigitta Ewald (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 53,99
Survival Strategies of East German Companies in a Competitive Market after Reunification
Autor
Ilka Wiedemann (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensforschung, Operations Research
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Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
IAS 39 - Accounting for Financial Instruments
Autor
Kathinka Kurz (Autor:in)
Fach
BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
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US$ 53,99
Potential of asset-backed securities for private investors
Future trend or dead end?
Autor
Christiane Schumacher (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
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The Extraterritorial Income Exclusion Act could be expansive Bananas
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Autor
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Der Spin-Off der Mercedes-Benz Lenkungssparte
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Knowledge Management as a strategic resource - an analysis of theoretical principles and managerial implications for creating and transferring knowledge to gain sustainable competitive advantage
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The "German Code of Corporate Governance"
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In Search of the Best Suited Expatriate
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Innovation Behavior Towards Consumer Goods of People in the age Group 50 and Above in Germany
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Der Sondertarif für nicht entnommene Gewinne von Personenunternehmen gemäß Paragraph 34a EStG
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Evaluation and comparison of Ajax Frameworks regarding applicability, productivity and technical limitations
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Comparative Analysis of Department Stores and Shopping Centers in Germany and Spain
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Einzelabschluss nach IFRS?
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