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Business Travel Management Strategies
Ways to establish an efficient business travel management program and successfully react to future trends
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Cultural Differences as a Hidden Hurdle to Successful Business
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Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Total Quality Management For Micro-businesses in the Manufacturing Industry
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Anwendung von Data Mining Verfahren bei politischen Wahlkämpfen
Autor
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Informatik - Internet, neue Technologien
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The Importance of Codes of Ethics
Examination of the Need of Business Ethics and the Efficient Usage of Codes of Ethics for Good Corporate Governance
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Introduction of blockchain into the commodity trading process
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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Autor
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Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Knowledge Management and Organisational Learning in Business Organisations and Biological Systems
A Systems View of Management Theories
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Cross-Cultural Business Communication
Intercultural competence as a universal interculture
Autor
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Fach
BWL - Controlling
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
Preis
US$ 65,99
Chinese Business Culture
Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 53,99
Electronic commerce as an instrument of international business activity
Autor
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Fach
Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Magisterarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Development of a consulting approach based on 'value innovations' for management consulting business of small and medium-sized companies in Germany
Autor
Carsten Siegemund (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 53,99
A critical analysis of the 2007-2009 global financial and economic crisis and its implications for the travel industry and associated businesses
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
Preis
US$ 42,99
Corporate Reputation and its Importance for Business Success
A European Perspective and its Implication for Public Relations Consultancies
Autor
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Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Achieving Business Value in Information Security
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 65,99
German Companies doing Business in Post Communist Bulgaria: Legal & Economical Aspects
Autor
Kjell Stein (Autor:in)
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Opportunities and Diversification - Expansion of Business by Analyzing the Structural Capital of Engineering Service Firms
Autor
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Ingenieurwissenschaften - Allgemeines
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 42,99
Cultural Differences
A Barrier to Overcome the Singaporean Culture and its Characteristics
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
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US$ 53,99
Philosophy of leadership in integrated management systems
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2005
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The E-Commerce: Myth or Light in the Darkness
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
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Bachelorarbeit, 2000
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The Internet and the Automobile Industry
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Bachelorarbeit, 2000
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
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Diplomarbeit, 1999
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In the aim to understand one of the reasons why we find so few woman managers in heavy industry?
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Masterarbeit, 2002
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US$ 53,99
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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BWL - Controlling
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The Effect of Solution Transition on Steering the Sales Force: A Primer for New Marketing Metrics
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement
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BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2004
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US$ 56,99
Real Option Valuation of Product Innovation
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BWL - Investition und Finanzierung
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
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How justifiable is high CEO pay in the United States?
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BWL - Investition und Finanzierung
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Diplomarbeit, 2004
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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BWL - Investition und Finanzierung
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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