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BMWs core strategy
Autoren
Johannes-Cornelius Adari (Autor:in)
Henrik Thrane (Autor:in)
Pascale Taube (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Marketing strategies of Chinese companies
Focus on Germany and EU
Autor
Fenghua Tang (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 31,99
Market entry strategy for management consulting companies into the Brazilian market with focus on the LEAN consulting business
Autor
Kristina Erikson (Autor:in)
Fach
BWL - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
Preis
US$ 84,99
An Empirical Investigation into the Factors Influencing Consumer Perceptions of the No Name Brand Food Items: Special Focus - South Africa
Autor
Aron Embaye (Autor:in)
Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 56,99
Survey on Activities of Swiss Manufacturing Companies in China with special focus on M&A
Autoren
Juergen Simon (Autor:in)
Chun Shi Xu (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
The Impact of 9-11 on Thailand's Tourism Industry by Focusing on the First-Class Hotel Market in Bangkok
Autor
Christian Westbeld (Autor:in)
Fach
Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Implementation of an Enterprise Resource Planning System with Focus on End-User Training
Autor
Elke Simon (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
Preis
US$ 42,99
Management Consulting at Faculties of Design - Opportunities and Limitations
An Investigation into carrying out Reforms in German Higher Education with the main Focus on Reform Attempts within the Study of Design. A Case Study Approach
Autor
Waltraud Gerda Lassner (Autor:in)
Fach
Pädagogik - Hochschulwesen
Kategorie
Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 87,99
Friendship Formations of Expatriates in Asia
Focus on European Expatriates in Shanghai and New Delhi
Autor
Alexandra Schmider (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 91,99
Market potential of the Czech Republic for IT Consulting firms
Focus SAP Implementations
Autor
Katerina Fischerova (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Scotland in feature film
The countrys screen-image then and now, with focus on the City of Glasgow and the development of a Scottish film industry
Autor
Sandra-Elisabeth Haider (Autor:in)
Fach
Medien / Kommunikation - Film und Fernsehen
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 56,99
Mass Customisation
The impact of mass customisation-technologies on the clothing industry - focusing on the UK and Germany
Autor
Christian Lott (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
Employer Branding - als Strategie für die Steigerung der Arbeitgeberattraktivität in KMU
Autor
Yvonne Buckesfeld (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
Preis
US$ 53,99
Questioning Strategies in Marketing Research Questionnaires
Autor
Julia Glimmann (Autor:in)
Fach
Amerikanistik - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company
Autor
Patrizia Beier (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Counterfeiting in the People´s Republic of China
Analysis of Impact, Drivers and Containment Options concerning increased Counterfeiting
Autor
Ulf Kramer (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 75,99
Economic Development in Scotland
Changes and Prospects for the Economic Core Region Edinburgh
Autor
Tim Alers (Autor:in)
Fach
Geowissenschaften / Geographie - Wirtschaftsgeographie
Kategorie
Magisterarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Are Customers loyal to the Tesco Superstore in Roundhay
Autor
Christina Rüther (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Bachelorarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
Coping Systems for Employee Turnover
A Case Study Research at Multinational Corporations in Singapore
Autor
Sebastian Reiche (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
A concept for knowledge management: A comparison of knowledge management and information management
Autor
Ulrike Heid (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 1999
Preis
US$ 42,99
Identification of Internal Customer Requirements and Meeting Those Requirements Through Business Process Improvement Within a Quality Management System at an Australian Electrical Manufacturer
Autor
Astrid Rotarius (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1996
Preis
US$ 42,99
Customer Satisfaction Measurement on the Internet
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
Preis
US$ 42,99
Introduction of blockchain into the commodity trading process
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Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2018
Preis
US$ 22,99
Agencies and policies
The performance of bilateral donors in fighting corruption
Autor
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Politik - Internationale Politik - Thema: Entwicklungspolitik
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 44,99
IPO Underpricing in Germany - Empirical Analysis of Influencing Variables
Autor
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Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
US$ 31,99
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Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2011
Preis
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Pädagogik - Wissenschaft, Theorie, Anthropologie
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Bachelorarbeit, 2010
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Applicability of Mobile Marketing in the Marketing Mix of Trade Fair Organizers
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Masterarbeit, 2009
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US$ 53,99
A study of eco-labelling in Spain and tourism decision making
The German experience
Autor
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Tourismus - Sonstiges
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Bachelorarbeit, 2009
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US$ 42,99
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VWL - Makroökonomie, allgemein
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Bachelorarbeit, 2009
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
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BWL - Handel und Distribution
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Tourismus - Sonstiges
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Bachelorarbeit, 2005
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Peacemaker USA?
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Politik - Internationale Politik - Thema: Frieden und Konflikte, Sicherheit
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Preis
US$ 56,99
Balancing the Value-Based Corporate Scorecard
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BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern
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Customer-Oriented Quality Management in the Automotive Industry
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
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Decimation Lowpass Filters for Sigma-Delta Modulators
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Elektrotechnik
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Studienarbeit, 1998
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The case of "Made in Germany" in Western Australia
Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
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Radical Product Innovation in Network Economies
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Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Expatriate Performance Appraisal
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Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Diplomarbeit, 2002
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Motives, implementation and the reaction of the stock market
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
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Diplomarbeit, 2001
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Corporate Social Responsibility and Corporate Citizenship - Business concepts for the future!?
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Diplomarbeit, 2000
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