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Commercial Mortgage-Backed Securities
An Analysis of the Potential for 'True Sale' Transactions in Germany
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
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The sale of non-performing loans - beneficial for a bank?
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 110,99
Real Estate Marketing with the emphasis on communication politics as an instrument of sales with applicable suggestions for the Entwicklungsgesellschaft Cité in Baden-Baden
Autor
Daniel Geiger (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2003
Preis
US$ 87,99
Uniformity in the Application of CISG Provisions
A Case Analysis on Selected Issues
Autor
Daniel Fritz (Autor:in)
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
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The effective reorganization of BMW Group applied to the New MINI
New strategies in the automotive manufacturing processes, sales and marketing
Autoren
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Improving an existing CIS by examining customer decisions, development, and planing to increase the effectiveness for ISC and ISM
Autor
Peter Sauer (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Profitable Hotel Guest Management: The Factors Involved in and the Importance of Following a Guest Relationship Approach in the Irish Luxury Hotel Sector
Autor
Malte Kempen (Autor:in)
Fach
Tourismus - Hotelmanagement
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
US$ 56,99
Focusing on premium brands
BMWs core strategy
Autoren
Johannes-Cornelius Adari (Autor:in)
Henrik Thrane (Autor:in)
Pascale Taube (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Complaint Management and Internal Marketing
The role and importance of Internal Marketing in Complaint Management Processes
Autor
Malte Kempen (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2008
Preis
US$ 71,99
Customer-Oriented Quality Management in the Automotive Industry
In Cooperation with Saab Automobile AB, Trollhättan
Autor
Marit Breitfeld (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 86,99
The Influence of Brand Personality in the Relationship of Ambush Marketing and Brand Attitude
Autor
Daniel Markus Jueterbock (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmenskommunikation
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
Preis
US$ 56,99
Applicability of Mobile Marketing in the Marketing Mix of Trade Fair Organizers
Autor
Immo Prenzel (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 53,99
Strategies of Multinational corporations in the emerging markets China and India
Autor
Andreas van de Kuil (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 65,99
Cross-Cultural Differences
American, German, Japanese and Chinese Nagotiation styles
Autor
Veronica Wellein (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
Preis
US$ 65,99
Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company
Autor
Patrizia Beier (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Application of Search Engine Marketing Methods in order to generate High-Quality Traffic
Autor
Nina King, geb. Schweinsberg (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Studienarbeit, 2006
Preis
US$ 91,99
Mortgaged Backed Securities
A New Source of Financing Retail Mortgages for German Banks
Autor
Harold Keller (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 91,99
Reward Management as a Part of Bonus Programs in B2C Markets
Autor
Sebastian Grosser (Autor:in)
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 68,99
Development of an Object-Orientated DEVS-Simulator with MATLAB®
Autor
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Fach
Informatik - Software
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 83,99
SMEs Failure
Empirical Findings and Theoretical Background
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Are Customers loyal to the Tesco Superstore in Roundhay
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Bachelorarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
Emotive Networks and Brands
Opportunities and Threats and their Impact on Strategy
Autor
Sabrina Eilers (Autor:in)
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
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Strategies and Structure of the Luxury Clothing and Accessories Sector
A Critical Analysis based on Porter's Five Forces Model
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BWL - Handel und Distribution
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Diplomarbeit, 2002
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Livingstontravels.com
Autor
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Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Masterarbeit, 2001
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Modeling Credit Risk and Pricing Credit Derivatives
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
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