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Implications on Corporate Strategy and Economic Policy
Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
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Strategies of Multinational corporations in the emerging markets China and India
Autor
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Cultural Factors in Multinational Enterprise Location
The Case of Foreign Direct Investment in Thailand
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A Challenge for Multinational Enterprises
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Coping Systems for Employee Turnover
A Case Study Research at Multinational Corporations in Singapore
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BWL - Handel und Distribution
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Diplomarbeit, 2002
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The Spartanburg Plant Investment by BMW AG
Financial reasons for building the U.S. plant
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
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The Importance of Codes of Ethics
Examination of the Need of Business Ethics and the Efficient Usage of Codes of Ethics for Good Corporate Governance
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2010
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Corporate Tax Evasion in a Globalized Enivronment
Autor
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BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
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US$ 91,99
What could outsourcing bring to Bulgaria in an enlarged Europe?
Autor
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Politik - Internationale Politik - Thema: Europäische Union
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
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Introduction of IAS / IFRS by the BMW AG in 2000
Needs, effects and consequences for the group
Autoren
Johannes-Cornelius Adari (Autor:in)
Henrik Thrane (Autor:in)
Pascale Taube (Autor:in)
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2004
Preis
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Determinants of Cross-Border M&As in Developing Countries
An Empirical Investigation of Investments in the BRICS Countries
Autor
Maximilian Thomas (Autor:in)
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Betriebswirtschaftslehre
Kategorie
Masterarbeit, 2020
Preis
US$ 29,99
Cultural Differences as a Hidden Hurdle to Successful Business
Doing Business Between Germany and Spain
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2011
Preis
US$ 42,99
The Role of Networks in the Internationalization of Management Consulting Firms: A critical View on traditional Theory
Autor
Nils Laacks (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2007
Preis
US$ 31,99
Corporate Social Responsibility & International Development
Autor
Claudia Bara (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Marketing strategies of Chinese companies
Focus on Germany and EU
Autor
Fenghua Tang (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
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US$ 31,99
Cross-Cultural Business Communication
Intercultural competence as a universal interculture
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BWL - Controlling
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
Preis
US$ 65,99
Is there a way to sustainable investment?
Private capital - potentials and conditions for development at the beginning of the 21st century
Autor
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BWL - Wirtschaftspolitik
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Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
The level of protection provided by Chinese labour law
Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
Preis
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Improving supply chain performance through an integrated planning concept
Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
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Occupational pension schemes in Germany
Changes in the German landscape of old-age plans, cta model
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BWL - Investition und Finanzierung
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Masterarbeit, 2007
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Intercultural Issues in Online Communication: A German-Egyptian Comparison
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BWL - Handel und Distribution
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Diplomarbeit, 2006
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Foreign Direct Investment in Ireland under Consideration of the Financial Services Sector in particular
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Kategorie
Bachelorarbeit, 2004
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The Use of Corporate Social Responsibility as a Public Relations Strategy considering Latin America as an example
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Focusing on premium brands
BMWs core strategy
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Social Reporting in Ireland and Germany - A Comparison
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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