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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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Factors that contribute to the success of regularly occurring open-air music festivals from an organizational perspective
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
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Success factors for market penetration in CIS countries
Using the investment business model
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Factors Affecting the Implementation of a Total Productive Maintenance System (TPM)
A Case Study
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
An Empirical Investigation into the Factors Influencing Consumer Perceptions of the No Name Brand Food Items: Special Focus - South Africa
Autor
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Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 56,99
Key Success Factors for Foreign Direct Investment (FDI)
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Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Konstruktion und Anwendung von Hedgefonds-Indizes
Ein Vergleich mit klassischen Aktienindizes
Autor
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Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 110,99
The E-Commerce: Myth or Light in the Darkness
Important Factors in developing a successful E-Commerce Strategy with an Emphasis on Business-to Business
Autor
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
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Bachelorarbeit, 2000
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US$ 53,99
Towards an Integrative Approach to Alliance Failure
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
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European B2C E-Commerce in the Banking Sector
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BWL - Investition und Finanzierung
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Magisterarbeit, 2008
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A Case Analysis - Exploring Customer Attitudes on BMW
Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
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Masterarbeit, 2005
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US$ 53,99
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Elektrotechnik
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Bachelorarbeit, 2003
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BWL - Investition und Finanzierung
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Diplomarbeit, 2003
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Masterarbeit, 2002
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The Structuring of Strategic Alliances in the ICT-Industry
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Business Travel Management Strategies
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Masterarbeit, 2009
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2008
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Analysis of selected aspects of the multi-channel management and the international distribution system
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BWL - Handel und Distribution
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Diplomarbeit, 2006
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
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Feasibility Studies for Hotels
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Autor
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Tourismus - Hotelfach / Gaststättengewerbe
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Diplomarbeit, 2005
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BWL - Unternehmensforschung, Operations Research
Kategorie
Masterarbeit, 2005
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US$ 121,99
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Autor
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Politik - Internationale Politik - Region: Afrika
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Diplomarbeit, 2003
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2003
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US$ 91,99
Building Consumer Good Brands in China
From the Perspective of Enterprises from Western Countries
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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