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Ökonomische Nachhaltigkeit von Community based Tourism Projekten in wirtschafltich benachteiligten Regionen
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Als Instrument nachhaltiger Entwicklung ehemals benachteiligter Bevölkerungsgruppen am Beispiel Kayamandi, Südafrika
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An Analysis on the Public Perception of the Tobacco Industry's Corporate Social Responsibility (CSR) Marketing Communications
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Real Estate Marketing with the emphasis on communication politics as an instrument of sales with applicable suggestions for the Entwicklungsgesellschaft Cité in Baden-Baden
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
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Intercultural Issues in Online Communication: A German-Egyptian Comparison
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Kategorie
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Application of Web Service Technologies on a B2B Communication Platform by Means of a Pattern and UML Based Software Development Process
Autor
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Evaluierung von Softwarearchitekturen
Am Beispiel einer Schach-Community
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Das Internet als Vertriebskanal für Printmedien
Aufbau einer virtuellen Community im Bereich Wirtschaftsliteratur für den Online-Buchhändler Booxtra GmbH & Co. KG Augsburg
Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
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Language and Business
International Communication Strategies in Saxon Small and Medium-Sized Companies
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
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Customer Relationship Management for Luxury Skin Care Brands in the Selective Cosmetics Sector
A situational analysis considering communication tools, opportunities and limitations
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
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Product Placement
The Analysis of a Marketing Communication Instrument
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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