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Business Travel Management Strategies
Ways to establish an efficient business travel management program and successfully react to future trends
Autor
Annette Rocholl (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 53,99
Cultural Differences as a Hidden Hurdle to Successful Business
Doing Business Between Germany and Spain
Autor
Isabelle Mrugalla (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2011
Preis
US$ 42,99
The Transforming Power of Business-to-Business Electronic Business
Autor
Christoph Wenna (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 83,99
Business Intelligence
An Analysis based on the Resource-based View
Autor
Jörg Greitemeyer (Autor:in)
Fach
Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
The Influence of Business Associations in the European Decision Making Process
A Case Study of the European Chamber of Commerce and Industry (Eurochambres)
Autor
Uli Bethke (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
International E-Business
Building Online Customer Loyality with Relationship Management
Autor
Wolfgang Katsch (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 67,99
Introduction of blockchain into the commodity trading process
Understanding the relationship between radical innovation and the value chain model in the case of commodity trading
Autor
Christoph Ulbig (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2018
Preis
US$ 22,99
Regional Marketing and the Strategic Market Planning Approach to Attract Business and Industry Case Study
Orange County, California, USA
Autor
Franz Kero (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
An analysis of market-orientated supply chain management in the retail fashion industry with particular reference to the case of Zara
Autor
Carmen de la Cruz Iglesias (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
Preis
US$ 42,99
Design and Implementation of a service-oriented Information System Architecture based on a Case Study
Autor
Tobias Thiel (Autor:in)
Fach
Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 84,99
Customer Centric Business Models, two steps beyond Customer Relation Management
An Investigation in the process gap between "Customer Relation Management" and "Supply Chain Management"
Autor
Thomas Rolf (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Masterarbeit, 2003
Preis
US$ 32,99
Radical innovation and Open innovation - Creating new growth opportunities for business
Autor
Khanh Pham-Gia (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 53,99
German Companies doing Business in Post Communist Bulgaria: Legal & Economical Aspects
Autor
Kjell Stein (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
A Case Analysis - Exploring Customer Attitudes on BMW
Autor
Marion Maguire, geb. Weiler (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Personal Intelligent User Interfaces 2008
Development of a methodology framework to evaluate technologies in order to define high potential use cases
Autor
Markus Fischer (Autor:in)
Fach
Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 53,99
Internationalising a National Image
The case of "Made in Germany" in Western Australia
Autor
Peter Schulz (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
How does corporate culture influence the effective transfer of knowledge?
Taking the case of the consulting industry
Autor
Philipp Stangohr (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Implementation of an Enterprise Resource Planning System with Focus on End-User Training
Autor
Elke Simon (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
Preis
US$ 42,99
Coping Systems for Employee Turnover
A Case Study Research at Multinational Corporations in Singapore
Autor
Sebastian Reiche (Autor:in)
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Uniformity in the Application of CISG Provisions
A Case Analysis on Selected Issues
Autor
Daniel Fritz (Autor:in)
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 65,99
Voluntary Disclosure of Company Information - Costly Additions or a step towards Competitive Advantage?
An Application to the Case of Publicly Quoted Football Clubs in Europe
Autor
Patrick Roy (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 54,99
Factors Affecting the Implementation of a Total Productive Maintenance System (TPM)
A Case Study
Autor
Norman Herrmann (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Cultural Factors in Multinational Enterprise Location
The Case of Foreign Direct Investment in Thailand
Autor
Klaus Schmidt (Autor:in)
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
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US$ 42,99
Marketing on the Internet and the implications of new technologies
Marketing strategies for Business-to-Consumer Electronic Commerce and the strategic implications of software agents and XML
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Diplomarbeit, 1998
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Cause-Related Marketing
Relevance and Application in British Cancer Charities - A Case Study Approach
Autor
Jenny Graff (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 31,99
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