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The Transforming Power of Business-to-Business Electronic Business
Autor
Christoph Wenna (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
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Preis
US$ 83,99
Criteria for the Evaluation of Product Categories for Successful Transactions on Internet-Based Business-to-Business Marketplaces: An Exploratory Study with mondus.de GmbH
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
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US$ 53,99
Importance and potential of Neuromarketing for Brand Management in business-to-business Marketing
Autor
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Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
US$ 44,99
Cultural Differences as a Hidden Hurdle to Successful Business
Doing Business Between Germany and Spain
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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Preis
US$ 42,99
The E-Commerce: Myth or Light in the Darkness
Important Factors in developing a successful E-Commerce Strategy with an Emphasis on Business-to Business
Autor
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Fach
Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Business Travel Management Strategies
Ways to establish an efficient business travel management program and successfully react to future trends
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 53,99
Marketing on the Internet and the implications of new technologies
Marketing strategies for Business-to-Consumer Electronic Commerce and the strategic implications of software agents and XML
Autor
Bernd Anderer (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
How important is Web 2.0 for the tourism sector and how can the industry apply to this trend?
Business Research Project
Autor
Tim Lellinger (Autor:in)
Fach
Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
Preis
US$ 31,99
Subsonic versus Supersonic Business Jets - Full Concept Comparison considering Technical, Environmental and Economic Aspects
Autor
Michael Hans-Reichel (Autor:in)
Fach
Verkehrswissenschaft
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
US$ 42,99
Cross-Cultural Business Communication
Intercultural competence as a universal interculture
Autor
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Fach
BWL - Controlling
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
Preis
US$ 65,99
Chinese Business Culture
Autor
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Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 53,99
Business Informatics
Cross-cultural differences between Germany and Australia
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
To what extent can BPM redesign heuristics be used to help software process improvement and what are factors for success?
Autor
Moritz Kammerer (Autor:in)
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BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement
Kategorie
Seminararbeit, 2020
Preis
US$ 11,99
Electronic commerce as an instrument of international business activity
Autor
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Fach
Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Magisterarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Radical innovation and Open innovation - Creating new growth opportunities for business
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2010
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US$ 53,99
Total Quality Management For Micro-businesses in the Manufacturing Industry
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Language and Business
International Communication Strategies in Saxon Small and Medium-Sized Companies
Autor
Sylvia-Michèle Sternkopf (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 2004
Preis
US$ 91,99
Customer Centric Business Models, two steps beyond Customer Relation Management
An Investigation in the process gap between "Customer Relation Management" and "Supply Chain Management"
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
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US$ 32,99
Corporate Reputation and its Importance for Business Success
A European Perspective and its Implication for Public Relations Consultancies
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2002
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Business Intelligence
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Autor
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
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Assessment of the Commercial Applicability of Artificial Intelligence in Electronic Businesses
Autor
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Kategorie
Diplomarbeit, 2002
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Corporate Social Responsibility and Corporate Citizenship - Business concepts for the future!?
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
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International E-Business
Building Online Customer Loyality with Relationship Management
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
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US$ 67,99
Identification of Internal Customer Requirements and Meeting Those Requirements Through Business Process Improvement Within a Quality Management System at an Australian Electrical Manufacturer
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Strategic Design of B2B e-Marketplace Business Models
10 Strategic Design Considerations
Autor
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