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'Some determinants of perceived control'
Replikation und Extension der klassischen Untersuchung von Camille B. Wortman (1975)
Autor
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Psychologie - Grenzgebiete, Hilfswissenschaften
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
Preis
US$ 56,99
Die Auswirkungen von Technical Awareness und Qualitätsdimensionen auf den Perceived Value von Mobile Services
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
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Grundlagen des Markencommitments bei Mitarbeitern
Theoretische Zugänge, empirische Erkenntnisse und Implikationen für Forschung und Praxis
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
A Case Analysis - Exploring Customer Attitudes on BMW
Autor
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Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Multiple Co-Branding
From the Consumer's Point of View
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Kristina Willas (Autor:in)
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2005
Preis
US$ 84,99
Customer Evaluations of Service Failure and Recovery Encounters
Autor
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Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 2002
Preis
US$ 55,99
Loyalty Management in the Airline Industry
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Payer or Player? The Role of the European Union in the Middle East Peace Process
Autor
Steffen Schulz (Autor:in)
Fach
Politik - Internationale Politik - Thema: Internationale Entwicklungen
Kategorie
Magisterarbeit, 2001
Preis
US$ 68,99
Die Adoption von Innovationen in Organisationen
Mit Fokussierung auf den Investitionsgüterbereich
Autor
Natalie Sawtschenko (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Studienarbeit, 2006
Preis
US$ 54,99
An Analysis on the Public Perception of the Tobacco Industry's Corporate Social Responsibility (CSR) Marketing Communications
Autor
Alexander Nogolica (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
US$ 53,99
An Empirical Investigation into the Factors Influencing Consumer Perceptions of the No Name Brand Food Items: Special Focus - South Africa
Autor
Aron Embaye (Autor:in)
Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 56,99
Behavioural Targeting - An Online Analysis for Efficient Media Planning?
Autor
Alice Klever (Autor:in)
Fach
Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Porter´s (1980) Generic Strategies, Performance and Risk
An Empirical Investigation with German Data
Autor
Jan Eldring (Autor:in)
Fach
BWL - Controlling
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 65,99
Development of a consulting approach based on 'value innovations' for management consulting business of small and medium-sized companies in Germany
Autor
Carsten Siegemund (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 53,99
German Inheritance Tax Reform
Autor
Marcus Bitterlich (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Bachelorarbeit, 2007
Preis
US$ 91,99
ASB Summer University 2006: Assessment of student satisfaction with a threefold approach
Autor
Oliver Mühlich (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 56,99
The 'fair' squeeze-out compensation
Die angemessene Barabfindung für Minderheitsgesellschafter in einem Squeeze-Out
Autor
Markus Dollinger (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 110,99
The Influence of Domestic Interests on ASEAN politics
Help or Hinders to Economic Integration?
Autor
Kathrin Prasse (Autor:in)
Fach
Politik - Internationale Politik - Thema: Globalisierung, pol. Ökonomie
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 79,99
Reward Management as a Part of Bonus Programs in B2C Markets
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 68,99
Founding Limited Companies (Ltds.) in Germany - Perspectives and Risks
Autor
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BWL - Unternehmensgründung, Start-ups, Businesspläne
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
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Balancing Cultural and Corporate Identity Aspects in Standardising and/or Localising Websites
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Diplomarbeit, 2005
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Understanding the Intercultural Differences between Germans and the French in the Working Environment
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Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2005
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The role of CRM within corporate strategy
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Bachelorarbeit, 2004
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It's not what a leader does, it's what you make of it
Implicit Personality Theories, Leadership Prototypes, and Cultural Differences in Trait Inferences between Germany and Great Britain
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
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"More and more plugged" Social Representations of the New Economy
An Investigation into the Common Sense of Business Professionals
Autor
Alexandra Steinberg (Autor:in)
Fach
Psychologie - Sozialpsychologie
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
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