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Behavioural Targeting - An Online Analysis for Efficient Media Planning?
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On the Basis of a Consumer Behaviour Analysis
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Entwicklung eines Corporate Identity-Konzepts für Fa. XYZ GmbH & Co. KG (Mittelstand)
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Knowledge Management and Organisational Learning in Business Organisations and Biological Systems
A Systems View of Management Theories
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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"Critical" situations in multicultural teams: The role of emotions
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Soziologie - Kultur, Technik und Völker
Kategorie
Magisterarbeit, 2004
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US$ 87,99
Opportunism in supplier-buyer relationships
Establishing an effective governance structure in order to curtail unfair business practices
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
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US$ 121,99
Philosophy of leadership in integrated management systems
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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Preis
US$ 65,99
Methods for Assessing Brand Value
A Comparison between the Interbrand Model and the BBDOs Brand Equity Evaluator model
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2007
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Reward Management as a Part of Bonus Programs in B2C Markets
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Masterarbeit, 2006
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It's not what a leader does, it's what you make of it
Implicit Personality Theories, Leadership Prototypes, and Cultural Differences in Trait Inferences between Germany and Great Britain
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
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US$ 83,99
Customer Evaluations of Service Failure and Recovery Encounters
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
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The E-Commerce: Myth or Light in the Darkness
Important Factors in developing a successful E-Commerce Strategy with an Emphasis on Business-to Business
Autor
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
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Bachelorarbeit, 2000
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Gamification: Video Game Element Incentives in Cross-Functional Enterprise Information System - Project Finance and Risk Management
Autor
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BWL - Unternehmensforschung, Operations Research
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Unternernehmenskultur und Corporate Social Responsibility
Eine interdependente Beziehung?
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Führung und Personal - Sonstiges
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Literaturanalyse zur Frage angeblicher typischer Teamentwicklungsphasen unter Berücksichtigung neuerer Forschungsergebnisse
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Pull-Out-Versuche von Glasfaserfilamenten aus einer Feinbetonmatrix
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Strategische Markenführung für Dienstleistungen
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Development of an automated calibration system for hotwire anemometers
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