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Behavioural Targeting - An Online Analysis for Efficient Media Planning?
Autor
Alice Klever (Autor:in)
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Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Inflation Targeting in the United Kingdom
Autor
Benjamin Viertel (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
On the credibility issue of exchange rate target zones
Autor
Matthias Rau-Göhring (Autor:in)
Fach
VWL - Makroökonomie, allgemein
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
Preis
US$ 42,99
Will Predictive Behavioral Targeting Change Online & Direct Marketing Ways?
Autor
Raj Pal Singh Kharabanda (Autor:in)
Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 32,99
Marketing Concept for the Friedrich Naumann Foundation
On the Example of the Regional Office of Johannesburg, Republic of South Africa
Autor
Michael Henschke (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
E-Learning and foreign languages
Autor
Andreas Meißner (Autor:in)
Fach
Informatik - Software
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 56,99
Zero Lower Bound - Is it a problem in the Euro Area?
Autor
Lars Protze (Autor:in)
Fach
VWL - Makroökonomie, allgemein
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
Preis
US$ 71,99
Anaerobic Municipal Wastewater Treatment: Comparison and Assessment of Different Design Approaches for UASB-Reactors
Autor
Felipe Teixeira de Carvalho (Autor:in)
Fach
Ingenieurwissenschaften - Bauingenieurwesen
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
US$ 56,99
Doubler/Amplifier Building Block for CW-Radar
Autor
Manar Bakro (Autor:in)
Fach
Elektrotechnik
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 42,99
Development of a consulting approach based on 'value innovations' for management consulting business of small and medium-sized companies in Germany
Autor
Carsten Siegemund (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 53,99
Increasing competition and changing customer behavior in the German financial services sector
An analysis of market trends and their consequences for the business model of cooperative banks
Autor
Ulrich Thaidigsmann (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 42,99
A Strategy for the Management of Digital Information Products
Customer Integration and Customer Involvement
Autor
Andreas Hart (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 53,99
Reward Management as a Part of Bonus Programs in B2C Markets
Autor
Sebastian Grosser (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 68,99
An evaluation of the relevance of corporate venture capital investment as a means for diversified high technology concerns to sustain competitiveness
Autor
Karsten Jennissen (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
Preis
US$ 42,99
Transfer and Invariants of Surfaces of Revolution
Autor
Sven Utcke (Autor:in)
Fach
Elektrotechnik
Kategorie
Diplomarbeit, 1993
Preis
US$ 46,99
From Global Policy to Local Reality at a World Heritage Site
A Critical Analysis of the Outreach and Educational Program of the ‘Friends of Nature’ organization in southern Belize
Autor
Daniela Niemeier (Autor:in)
Fach
Geowissenschaften / Geographie - Regionalgeographie
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 33,99
Agencies and policies
The performance of bilateral donors in fighting corruption
Autor
Christoph Seidler (Autor:in)
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Politik - Internationale Politik - Thema: Entwicklungspolitik
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 44,99
Opportunities and Diversification - Expansion of Business by Analyzing the Structural Capital of Engineering Service Firms
Autor
Roberto Cabezas (Autor:in)
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Ingenieurwissenschaften - Allgemeines
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 42,99
International Terrorism and its Key Market
Autor
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VWL - Sonstiges
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 56,99
The realisation of offshore wind park projects in Germany - political environment, legal framework and bankability implications
Autor
Steffen Blomberg (Autor:in)
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Jura - Steuerrecht
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
US$ 53,99
Innovation Behavior Towards Consumer Goods of People in the age Group 50 and Above in Germany
Autor
Sebastian Hof (Autor:in)
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BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2011
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US$ 56,99
Identification and Visualization of Key Ecological Indicators
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2011
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Marketing-relevant cultural impacts on the consumer behaviour within the communication policy determined using the United Arab Emirates
Autor
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BWL - Unternehmenskommunikation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2011
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US$ 44,99
Analysis of and Recommendations for Kenya's Tourism Sector
Autor
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Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
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US$ 31,99
Worldwide Development of Nuclear Energy and the Strategic Deployment of German Consultancies on the Arabian Peninsula
Autor
Felix Wilde (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2010
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