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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
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Kategorie
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Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
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Marketing 2.0
Neue Strategien, Chancen und Risiken der digitalen Mundpropaganda
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
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Real Options and Corporate Strategy
Aligning Strategic Decision Making and Resource Allocation with the Markets
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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Strategies of Multinational corporations in the emerging markets China and India
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
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Market entry strategy for management consulting companies into the Brazilian market with focus on the LEAN consulting business
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BWL - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
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Market Entry Strategies for German Companies in Russia
Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
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Survival Strategies of East German Companies in a Competitive Market after Reunification
Autor
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Kategorie
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
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Questioning Strategies in Marketing Research Questionnaires
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
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The effective reorganization of BMW Group applied to the New MINI
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