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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Factors Affecting the Implementation of a Total Productive Maintenance System (TPM)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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The Effect of Solution Transition on Steering the Sales Force: A Primer for New Marketing Metrics
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Corporate Social Responsibility as an International Marketing Approach
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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Open Source Customer Relationship Management Solutions
Potential for an Impact of Open Source CRM Solutions on Small- and Medium Sized Enterprises
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2008
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US$ 42,99
Cultural Differences as a Hidden Hurdle to Successful Business
Doing Business Between Germany and Spain
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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US$ 42,99
The Concept of Strategic Fit
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2010
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US$ 42,99
Success Factors of Virtual Teams in the Conflict of Cross-Cultural Team Structures
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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A Criteria Based Literature Research - Approaches, Achievements and Experiences of the Concept of Cultural Diversity in Multicultural Organizations
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
Preis
US$ 42,99
Radical innovation and Open innovation - Creating new growth opportunities for business
Autor
Khanh Pham-Gia (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2010
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US$ 53,99
Corporate Social Responsibility & International Development
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
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US$ 53,99
Flexibility Measurement within the Service industry
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Tobias Kunze (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
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US$ 53,99
Collateralized debt obligations
Structure, pricing and applications
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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Project Finance of power plant ventures
Identification of financial success criteria and development of a concept to measure environmental and social impact
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Development of a consulting approach based on 'value innovations' for management consulting business of small and medium-sized companies in Germany
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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Preis
US$ 53,99
Improving the Quality of Leaders' Decision Making in IT Companies to Achieve Better Predictions about Future Developments for Competitive Advantage
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 42,99
Opportunism in supplier-buyer relationships
Establishing an effective governance structure in order to curtail unfair business practices
Autor
Sebastian Schulte (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
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US$ 121,99
The impact of cultural differences on cross-border mergers at the example of DaimlerChrysler
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2005
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US$ 53,99
Corporate Management of Diversified Companies - Information Demand and Information Processing
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
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Total Quality Management in theoretical and practical context
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2002
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US$ 75,99
The management of innovation and its role for the accomplishment of leadership excellence in SMEs
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Bruno Riedl (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Magisterarbeit, 2003
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Knowledge Management as a strategic resource - an analysis of theoretical principles and managerial implications for creating and transferring knowledge to gain sustainable competitive advantage
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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A Challenge for Multinational Enterprises
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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