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An analysis how the Balanced Score Card approach could enhance the personal contentedness considering the change in the society from a Work/Life balance to a multi-duty-life of individuals in consulting companies in Germany
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Wissenschaftliche Studie, 2008
Preis
US$ 65,99
Person-Environment Fit in Ghanaian Banks
The impact of sex, age, ethnical origin, personality similarity and workgroup diversity on interpersonal relations and performance
Autor
Jonas Asendorpf (Autor:in)
Fach
Kulturwissenschaften - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 84,99
The Influence of Brand Personality in the Relationship of Ambush Marketing and Brand Attitude
Autor
Daniel Markus Jueterbock (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmenskommunikation
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
Preis
US$ 56,99
Personal Intelligent User Interfaces 2008
Development of a methodology framework to evaluate technologies in order to define high potential use cases
Autor
Markus Fischer (Autor:in)
Fach
Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 53,99
It's not what a leader does, it's what you make of it
Implicit Personality Theories, Leadership Prototypes, and Cultural Differences in Trait Inferences between Germany and Great Britain
Autor
Regina Herzfeldt (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 83,99
Design, Development and Implementation of an Incentive System for Local Employees in Subsidiaries of Western Companies in China
Autor
Sebastian Haupt (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Mitarbeitermotivation
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 56,99
Global Deployment
An examination of causes for undesirably high employee turnover after the foreign assignment
Autor
Adrian Stoeger (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 76,99
Tailormade Worksite Health Promotion on its Practical Realization by Health Insurances and Companies
Autor
Karin Joder (Autor:in)
Fach
Gesundheit - Gesundheitswesen
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 116,99
Questioning Strategies in Marketing Research Questionnaires
Autor
Julia Glimmann (Autor:in)
Fach
Amerikanistik - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Cross-Cultural Differences - Japanese and German Management Styles from the German Perspective
Hofstede's Dimensions applied on German and Japanese Managers' Leadership Styles
Autor
Markus Richwien (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Führungsstile
Kategorie
Masterarbeit, 2000
Preis
US$ 56,99
The contribution of telepresence to support distance management
Autor
Rosi Maria Heller (Autor:in)
Fach
Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 53,99
The Interaction of Contract, Control, and Relational Norms as Governance Mechanisms in IS Outsourcing Relationships
Autor
Daniel Kuhlmann (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
Preis
US$ 65,99
Corporate Social Responsibility & International Development
Autor
Claudia Bara (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Usability Design for Location Based Mobile Services in Wireless Metropolitan Networks
Autor
Etienne Samii (Autor:in)
Fach
Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
Bachelorarbeit, 2006
Preis
US$ 65,99
Distributing News Via Weblog - a Linguistic Analysis of the Guardian Newsblog
Autor
Ulrike Michels (Autor:in)
Fach
Medien / Kommunikation - Printmedien, Presse
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 91,99
EU Regional Headquarters: Implications for Host Countries and Skills of Domestic Labor Force
Autor
Angelika Werth (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 121,99
Understanding the Intercultural Differences between Germans and the French in the Working Environment
An Empirical Analysis through Application of the Cultural Assimilator
Autor
Sarah-Jane Pill (Autor:in)
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Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Friendship Formations of Expatriates in Asia
Focus on European Expatriates in Shanghai and New Delhi
Autor
Alexandra Schmider (Autor:in)
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Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 91,99
A better Employee Motivation through the Application of Public Feedback Processes
Enhancing the Effectiveness of Job Appraisals
Autor
Marek Worsch (Autor:in)
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Führung und Personal - Mitarbeitermotivation
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 87,99
Businessplan - Theoretical Guide
Autor
Daniel Gschwend (Autor:in)
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Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Projektarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Fourth Party Logistics in Germany
Autor
Thore Kroll (Autor:in)
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Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Masterarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
The Structuring of Strategic Alliances in the ICT-Industry
A Modelling Approach Using Selected Organisational Theories
Autor
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Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Masterarbeit, 2002
Preis
US$ 83,99
Critical Success Factors of Mobile Payment
Autor
Christian Hort (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2002
Preis
US$ 76,99
Job Selection for Teleworking
A Procedure for the Assessment of the Suitability of Roles for Teleworking by Means of Process Models
Autor
Thomas Wögerbauer (Autor:in)
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Organization and Management of Virtual Teams
Autor
Andreas Pfneisl (Autor:in)
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Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
The realisation of offshore wind park projects in Germany - political environment, legal framework and bankability implications
Autor
Steffen Blomberg (Autor:in)
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Jura - Steuerrecht
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
US$ 53,99
Work-life balance among cruise ship crews
A quantitative research approach
Autor
C. Schädel (Autor:in)
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Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2010
Preis
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Applicability of Mobile Marketing in the Marketing Mix of Trade Fair Organizers
Autor
Immo Prenzel (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 53,99
How Useful is the Information Ratio to Evaluate the Performance of Portfolio Managers?
Autor
Christoph Schneider (Autor:in)
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BWL - Controlling
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 71,99
Behavioural Targeting - An Online Analysis for Efficient Media Planning?
Autor
Alice Klever (Autor:in)
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Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Reputation Management in Small and Medium-sized Enterprises
Analysis and evaluation of the use of Reputation Management. A survey of Small and Medium-sized Enterprises in Germany.
Autor
Robert Burkhardt (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 53,99
Improving supply chain performance through an integrated planning concept
Autor
Hermann Kraxenberger (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 65,99
Strings of Natural Languages
Unsupervised Analysis and Segmentation on the Expression Level
Autor
Markus Stengel (Autor:in)
Fach
Informatik - Computerlinguistik
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 56,99
A home-made crisis: The connection between the failure of good governance, mismanagement and the Maoist insurgency in Nepal
Autor
Daniela Hinze (Autor:in)
Fach
Politik - Internationale Politik - Thema: Frieden und Konflikte, Sicherheit
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 86,99
New Trends in Internet Market
An Exemplary of Strategic Chances and Risks for the Mobile Network Industry
Autor
Jose Manuel Garcia Sanchez (Autor:in)
Fach
Informatik - Internet, neue Technologien
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 91,99
eDemocracy
Public Online Engagement by the European Commission
Autor
Matthias Ulrich (Autor:in)
Fach
BWL - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 53,99
The equal opportunity illusion: The effects of prejudice and power on information seeking, employee evaluation, task assignment, and estimates of employee success
Autor
Swen Heidenreich (Autor:in)
Fach
Psychologie - Sozialpsychologie
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 83,99
Language and Business
International Communication Strategies in Saxon Small and Medium-Sized Companies
Autor
Sylvia-Michèle Sternkopf (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 2004
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Building Consumer Good Brands in China
From the Perspective of Enterprises from Western Countries
Autor
Judith Frey (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Ubiquitous Computing and the Impact on Information Economy
Autor
Markus Riegler (Autor:in)
Fach
Informatik - Angewandte Informatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 82,99
"Eventually, you will bond for life"
A study of the relationship between Event Marketing and Customer Bonding
Autor
Katrin Irene Roebbeling (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
A Wireless Medical Surveillance System
Autor
Michael Krause (Autor:in)
Fach
Elektrotechnik
Kategorie
Studienarbeit, 2001
Preis
US$ 65,99
Emotive Networks and Brands
Opportunities and Threats and their Impact on Strategy
Autor
Sabrina Eilers (Autor:in)
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
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Marketing Concept for the Friedrich Naumann Foundation
On the Example of the Regional Office of Johannesburg, Republic of South Africa
Autor
Michael Henschke (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Increasing Customer Loyalty via Mobile Customer Relationship Management
Autor
Silke Freitag (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 55,99
The Banking Environment of Czech Republic and Remaining Opportunities for Foreign Banks
Autor
Pauel Kroha (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
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US$ 53,99
Business Intelligence
An Analysis based on the Resource-based View
Autor
Jörg Greitemeyer (Autor:in)
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
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US$ 53,99
Going Public in the USA and the Valuation of IPOs
Autor
Marco Petersen (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
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US$ 65,99
The Global Semiconductor Industry
Autor
Tjark Wilke (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2000
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