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Austrian Advance Rulings Measures and their Compatibility with EU and OECD Provisions against Harmful Tax Competition
Autor
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BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern
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Diplomarbeit, 2002
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An evaluation of the relevance of corporate venture capital investment as a means for diversified high technology concerns to sustain competitiveness
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BWL - Investition und Finanzierung
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Diplomarbeit, 1999
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Increasing competition and changing customer behavior in the German financial services sector
An analysis of market trends and their consequences for the business model of cooperative banks
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BWL - Investition und Finanzierung
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Masterarbeit, 2006
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Creating Competitive Advantage with Electronic Commerce
A Study of the German Insurance Industry
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
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Masterarbeit, 1999
Preis
US$ 42,99
Designing a new industry award for service excellence competition in retailing
Autoren
Lars Merle (Autor:in)
Tobias Schachner (Autor:in)
Fach
BWL - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Improving the Quality of Leaders' Decision Making in IT Companies to Achieve Better Predictions about Future Developments for Competitive Advantage
Autor
Rainer Knaack (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 42,99
BOT-Models as Instrument for Strategic Competitive Advantages in the Automotive Industry
Autor
Volker Birken (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Knowledge Management as a strategic resource - an analysis of theoretical principles and managerial implications for creating and transferring knowledge to gain sustainable competitive advantage
Autor
Thorsten Mühl (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Voluntary Disclosure of Company Information - Costly Additions or a step towards Competitive Advantage?
An Application to the Case of Publicly Quoted Football Clubs in Europe
Autor
Patrick Roy (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
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The Impact of Participation in Publicly Funded R&D Projects on Firm Competitiveness: Benefits and Barriers to the Use of National and EU Funding Programmes on the Example of Swiss SMEs in the Field of Renewable Energy
Autoren
Manuel Kaar (Autor:in)
Jeanette Müller (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
US$ 31,99
Survival Strategies of East German Companies in a Competitive Market after Reunification
Autor
Ilka Wiedemann (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensforschung, Operations Research
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Versicherung in Südostasien unter besonderer Berücksichtigung der effizienten Gestaltung der notwendigen IT-Dienstleistungen
Autor
S. Schumann (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
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Masterarbeit, 2009
Preis
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Touristische Wettbewerbsfähigkeit von Destinationen
Darstellung der touristischen Wettbewerbsfähigkeit Mecklenburg-Vorpommerns am Indikatorenmodell des WTTC
Autor
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Tourismus - Sonstiges
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Diplomarbeit, 2004
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US$ 84,99
An empirical investigation of supermarket differentiation
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2008
Preis
US$ 42,99
Introduction of blockchain into the commodity trading process
Understanding the relationship between radical innovation and the value chain model in the case of commodity trading
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Masterarbeit, 2018
Preis
US$ 22,99
Development of Airfreight Hubs in the Greater Pearl River Delta
A Competitive Analysis of Guangzhou Baiyun International Airport and Hong Kong Chek Lap Kok International Airport
Autor
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Fach
Verkehrswissenschaft
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Magisterarbeit, 2006
Preis
US$ 53,99
Do Southern English airline passangers consider airlines` environmental commitment/policy in their purchase decision making?
And can airlines gain a competitive advantage by being environmentally responsible?
Autor
Wassim El Kadhi (Autor:in)
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Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2007
Preis
US$ 44,99
Strategische Positionierung von Retailbanken in Deutschland
Eine Darstellung und Analyse von Wettbewerbsstrategien
Autor
Frank Wegner (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
Preis
US$ 42,99
Attraktivitätsprüfung des Wirtschaftsstandortes USA für deutschsprachige Unternehmensgründer
Autor
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BWL - Unternehmensgründung, Start-ups, Businesspläne
Kategorie
Magisterarbeit, 2006
Preis
US$ 53,99
The EU Directive on Copyrights, Technological Change and Innovation in the Phonogram Industry from a Systems of Innovations Perspective
Autor
Christian W. Handke (Autor:in)
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Magisterarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Identification of Internal Customer Requirements and Meeting Those Requirements Through Business Process Improvement Within a Quality Management System at an Australian Electrical Manufacturer
Autor
Astrid Rotarius (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1996
Preis
US$ 42,99
Marketing strategies of Chinese companies
Focus on Germany and EU
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 31,99
Open Innovation and Business Success
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 65,99
Reputation Management in Small and Medium-sized Enterprises
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Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 53,99
Analysis of and Recommendations for Kenya's Tourism Sector
Autor
Juliet Shali Shambi (Autor:in)
Fach
Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
Preis
US$ 31,99
Applicability of Mobile Marketing in the Marketing Mix of Trade Fair Organizers
Autor
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Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 53,99
Customer-Oriented Quality Management in the Automotive Industry
In Cooperation with Saab Automobile AB, Trollhättan
Autor
Marit Breitfeld (Autor:in)
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 86,99
The Function of Conference Organisers and the Marketing for Information Technology Seminars of Small and Medium-Sized Industries
Autor
Karin Schneider (Autor:in)
Fach
BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 44,99
Early Stage Investments in New Technology Based Firms
Analyzing the Changing German Landscape of Venture Capital Finance in the Light of Capital Market Theory and New Institutional Economics
Autor
Holger Ludewig (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
United under SAP
The process of eliminating information islands for ThyssenKrupp in China (Zhongshan)
Autor
Marcel Gundlach (Autor:in)
Fach
BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement
Kategorie
Bachelorarbeit, 2008
Preis
US$ 44,99
Design, Development and Implementation of an Incentive System for Local Employees in Subsidiaries of Western Companies in China
Autor
Sebastian Haupt (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Mitarbeitermotivation
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 56,99
Real Option Valuation of Product Innovation
Autor
Yuanyun Kang (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
Preis
US$ 65,99
Open Source Customer Relationship Management Solutions
Potential for an Impact of Open Source CRM Solutions on Small- and Medium Sized Enterprises
Autor
Henrik Vogt (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2008
Preis
US$ 42,99
Key Success Factors for Foreign Direct Investment (FDI)
The Case of FDI in Western Balkan
Autor
Dusko Lukac (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Improving supply chain performance through an integrated planning concept
Autor
Hermann Kraxenberger (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 65,99
New Trends in Internet Market
An Exemplary of Strategic Chances and Risks for the Mobile Network Industry
Autor
Jose Manuel Garcia Sanchez (Autor:in)
Fach
Informatik - Internet, neue Technologien
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Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 91,99
Feasibility Studies for Hotels
An analysis of essential elements in the preparation process of feasibility studies for hotel projects
Autor
Wolfgang Fercher (Autor:in)
Fach
Tourismus - Hotelfach / Gaststättengewerbe
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 115,99
A Case Analysis - Exploring Customer Attitudes on BMW
Autor
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Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Comparative advertising and price: Implementation of Directive 97/55/EC in Germany and England compared
Autor
Leonie Marder (Autor:in)
Fach
Jura - Zivilrecht / Handelsrecht, Gesellschaftsrecht, Kartellrecht, Wirtschaftsrecht
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 2004
Preis
US$ 82,99
SMEs Failure
Empirical Findings and Theoretical Background
Autor
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Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Are Customers loyal to the Tesco Superstore in Roundhay
Autor
Christina Rüther (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Bachelorarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
The Banking Environment of Czech Republic and Remaining Opportunities for Foreign Banks
Autor
Pauel Kroha (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Business Intelligence
An Analysis based on the Resource-based View
Autor
Jörg Greitemeyer (Autor:in)
Fach
Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Determinants of Cross-Border M&As in Developing Countries
An Empirical Investigation of Investments in the BRICS Countries
Autor
Maximilian Thomas (Autor:in)
Fach
Betriebswirtschaftslehre
Kategorie
Masterarbeit, 2020
Preis
US$ 29,99
The digitalization of transactions as strategic measure for cost reduction in the breakbulk liner shipping industry
Autor
Alexander Bröhldick (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2018
Preis
US$ 30,99
Opportunities and Diversification - Expansion of Business by Analyzing the Structural Capital of Engineering Service Firms
Autor
Roberto Cabezas (Autor:in)
Fach
Ingenieurwissenschaften - Allgemeines
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 42,99
Corporate Social Responsibility and Customer Integration -
An Empirical Investigation of Different CSR-Activities and their Effects on Customers
Autor
Heike Löber (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensethik, Wirtschaftsethik
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
Preis
US$ 56,99
Managing the Aging Workforce
A challenge for Human Resource Management
Autor
Hanno Josef (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 42,99
A Criteria Based Literature Research - Approaches, Achievements and Experiences of the Concept of Cultural Diversity in Multicultural Organizations
Autor
Nike Fischer (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
Preis
US$ 42,99
Financial Risk Management - Management of Interest Risk from a Corporate Treasury Perspective in a Service Enterprise
Autor
Jana Schönborn (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
Preis
US$ 31,99
The Role of Networks in the Internationalization of Management Consulting Firms: A critical View on traditional Theory
Autor
Nils Laacks (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2007
Preis
US$ 31,99
The impact of a strong global Employer Brand in the war for talent
Autor
Romy Kupfernagel (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
Preis
US$ 31,99
Strategies of Multinational corporations in the emerging markets China and India
Autor
Andreas van de Kuil (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 65,99
An Approach to an Accountable Client-Communication Mix in the Banking Industry
Exemplified at WestLB AG
Autor
Markus Sasse (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 42,99
Investor Relations and Corporate Reporting
An empirical analysis of 10-DAX companies
Autor
Stefanie Paolini (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Managing Dynamic Capabilities in Alliance Portfolios
Autor
Felix Arndt (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 42,99
The open Secret of Toyota's Change
Why German carmakers fail to implement the Toyota Production System
Autor
Doris Kermer (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 20,99
Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International
Autor
Antje Walliser (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 121,99
The impact of cultural differences on cross-border mergers at the example of DaimlerChrysler
Autor
Romy Trajanov (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
True Sale Securitization in Germany and China
Autor
Shengzhe Wang (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 42,99
The great leap forward: The marketing of banking services in China
Autor
Carla Vieira (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 1999
Preis
US$ 42,99
Commercial Mortgage-Backed Securities
An Analysis of the Potential for 'True Sale' Transactions in Germany
Autor
Jan Schimmel (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Building Consumer Good Brands in China
From the Perspective of Enterprises from Western Countries
Autor
Judith Frey (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
"Eventually, you will bond for life"
A study of the relationship between Event Marketing and Customer Bonding
Autor
Katrin Irene Roebbeling (Autor:in)
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
Strategies and Structure of the Luxury Clothing and Accessories Sector
A Critical Analysis based on Porter's Five Forces Model
Autor
Mirela Orlovic (Autor:in)
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BWL - Handel und Distribution
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Diplomarbeit, 2002
Preis
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Overcoming cultural barriers in the investment banking sector: Training and development in Germany and Switzerland
A comparative Analysis
Autor
Martin Giefers (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
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Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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The Implications of the "New Capital Adeqaucy Framework" for Credit Risk and Capital Management in the Banking Industry
Autor
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Managing knowledge
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Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Autor
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The effect of cultural diversity on group processes in work teams
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Cultural Diversity Management in Organizations
Psychological Variables Diversity Trainings
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Developing a sustainable procurement strategy for Fashion Buyers in the German retail sector
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BWL - Handel und Distribution
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Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 42,99
Revenue Management Integration: The Financial Performance Contribution of an Integrated Revenue Management Process for Hotels
Autor
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Diplomarbeit, 2010
Preis
US$ 32,99
Healthcare in Transition:Threat or Opportunity for Pharmaceutical Wholesalers in Europe
Autor
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BWL - Handel und Distribution
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Preis
US$ 56,99
How important is Web 2.0 for the tourism sector and how can the industry apply to this trend?
Business Research Project
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Success Factors of Virtual Teams in the Conflict of Cross-Cultural Team Structures
Autor
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FIFA World CUP TM 2010 in South Africa: Short- and long-term impacts on tourism
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Introduction of an Employee-Led Training System at Stage Entertainment Germany: A Qualitative Study
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An Empirical Investigation into the Factors Influencing Consumer Perceptions of the No Name Brand Food Items: Special Focus - South Africa
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Compilation of a computerbased training module for the training and certification of officers navigating in ice-affected waters
Autor
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Venture Capital in Germany and the U.S.: Differences and the Influence of Culture
Autor
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An analysis of market-orientated supply chain management in the retail fashion industry with particular reference to the case of Zara
Autor
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Cross-Cultural Business Communication
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Offshoring of Business Processes by Banks from Switzerland
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On the trade integration effects of the customs union between Turkey and the EU
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Geowissenschaften / Geographie - Bevölkerungsgeographie, Stadt- u. Raumplanung
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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BWL - Handel und Distribution
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Führung und Personal - Sonstiges
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Diplomarbeit, 2006
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