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Customer Centric Business Models, two steps beyond Customer Relation Management
An Investigation in the process gap between "Customer Relation Management" and "Supply Chain Management"
Autor
Thomas Rolf (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Masterarbeit, 2003
Preis
US$ 32,99
Voluntary Disclosure of Company Information - Costly Additions or a step towards Competitive Advantage?
An Application to the Case of Publicly Quoted Football Clubs in Europe
Autor
Patrick Roy (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 54,99
Customer Profitability Analysis - Today
Autor
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Fach
BWL - Controlling
Kategorie
Diplomarbeit, 1996
Preis
US$ 42,99
Investment Strategies
How did different Investment Strategies perform when applied to an international portfolio?
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 42,99
Uniformity in the Application of CISG Provisions
A Case Analysis on Selected Issues
Autor
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Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 65,99
Implicit Volatilities
Autor
Robert Schott (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 42,99
Open Source Customer Relationship Management Solutions
Potential for an Impact of Open Source CRM Solutions on Small- and Medium Sized Enterprises
Autor
Henrik Vogt (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2008
Preis
US$ 42,99
New Trends in Internet Market
An Exemplary of Strategic Chances and Risks for the Mobile Network Industry
Autor
Jose Manuel Garcia Sanchez (Autor:in)
Fach
Informatik - Internet, neue Technologien
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 91,99
Investment Performance Measurement & Performance Measurement Standards
Autor
Daniel Chladek (Autor:in)
Fach
BWL - Controlling
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 121,99
Building Consumer Good Brands in China
From the Perspective of Enterprises from Western Countries
Autor
Judith Frey (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Digital control methods for a line following robot
Autor
Steffen Block (Autor:in)
Fach
Elektrotechnik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Business Intelligence
An Analysis based on the Resource-based View
Autor
Jörg Greitemeyer (Autor:in)
Fach
Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
International E-Business
Building Online Customer Loyality with Relationship Management
Autor
Wolfgang Katsch (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 67,99
Design of 2.4 GHZ CMOS Frontend for Bluetooth
Autor
Florian Krug (Autor:in)
Fach
Elektrotechnik
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 71,99
Carl Schmitt’s distinction between friend and enemy in the Colombian armed conflict
Emergence of the conflict, radicalization of the enmity and prospects of reconciliation
Autor
Daniela Forero Nuñez (Autor:in)
Fach
Politik - Politische Theorie und Ideengeschichte
Kategorie
Studienarbeit, 2020
Preis
US$ 11,99
Barriers to micro-insurance outreach for pastoralists and crop farmers in rural areas in Kenya
Autor
Benard Kilel (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2012
Preis
US$ 30,99
Cultural identity in the East African novel
Autor
Regina Hartmann (Autor:in)
Fach
Literaturwissenschaft - Allgemeines
Kategorie
Magisterarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
Reducing Braking Distance by Control of Semi-Active Suspension
Autor
Tobias Niemz (Autor:in)
Fach
Ingenieurwissenschaften - Fahrzeugtechnik
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 2006
Preis
US$ 80,99
Evangelization in a Marginalizing World
With Special Reference to the Marginalised Satnamis in the Diocese of Raipur
Autor
Jose Madappattu (Autor:in)
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Theologie - Praktische Theologie
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 1996
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US$ 32,99
Women's advancement in the German hospitality industry despite of the glass ceiling
Autor
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Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2010
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The Secret of Apple's Success
Traditionelles Marketing & Kultmarketing
Autor
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Marketing strategies of Chinese companies
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Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 31,99
Procurement Decisions in the Airline Industry
A Real Options Approach and the Bargaining Problem
Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 42,99
Carbonyl Reductases and Pluripotent Hydroxysteroid Dehydrogenases of the Short-Chain Dehydrogenase/Reductase Superfamily
Structural Aspects of Oligomerization in 3-Hydroxysteroid Dehydrogenase/Carbonyl Reductase from Comamonas testosteroni
Autor
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Chemie - Biochemie
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 2009
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US$ 65,99
Feasibility Study and Future Projections of Suborbital Space Tourism at the Example of Virgin Galactic
Autor
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Fach
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Kategorie
Bachelorarbeit, 2008
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