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The Interaction of Contract, Control, and Relational Norms as Governance Mechanisms in IS Outsourcing Relationships
Autor
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Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
Preis
US$ 65,99
Investor Relations and Corporate Reporting
An empirical analysis of 10-DAX companies
Autor
Stefanie Paolini (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Customer Centric Business Models, two steps beyond Customer Relation Management
An Investigation in the process gap between "Customer Relation Management" and "Supply Chain Management"
Autor
Thomas Rolf (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Masterarbeit, 2003
Preis
US$ 32,99
Contributing factors in the resumption of the diplomatic relations between United States and Cuba during Obama’s administration (2009-2017)
Autor
Daniela Forero Nuñez (Autor:in)
Fach
Politik - Internationale Politik - Region: USA
Kategorie
Studienarbeit, 2019
Preis
US$ 11,99
Organizational Effectiveness, Service Quality, and Related Aspects in its Services
Autor
Rainer Bubenheim (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Masterarbeit, 1996
Preis
US$ 42,99
Cause-Related Marketing
Relevance and Application in British Cancer Charities - A Case Study Approach
Autor
Jenny Graff (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 31,99
The Use of Corporate Social Responsibility as a Public Relations Strategy considering Latin America as an example
Autor
Kathrin Bauer (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
The Significance of Christian / Non-Christian Relations in the Formation of Early Modern Identities in The Island Princess (1621) and The Jew of Malta (1590)
Autor
Milena Bubenechik (Autor:in)
Fach
Philosophie - Philosophie der Neuzeit (ca. 1350-1600)
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
Preis
US$ 32,99
Irrational Indian-Chinese energy security relations?
Who are the rational actors gaining from mutual distrust?
Autor
Moritz Rudolf (Autor:in)
Fach
Politik - Internationale Politik - Thema: Internationale Beziehungen
Kategorie
Studienarbeit, 2010
Preis
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Data portability and relation management in social web applications
Autor
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Fach
Informatik - Angewandte Informatik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2008
Preis
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Destination Image - Do Berlin´s tourist authorities have to consider cultural segmentation when developing marketing strategies relating to the place´s image in an era that refers to the global tourist?
An exploratory study of Arab-Islamic and Protestant European youths` pre-visitation image
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
On the Algorithmic Tractability of Single Nucleotide Polymorphism (SNP) Analysis and Related Problems
Autor
Sebastian Wernicke (Autor:in)
Fach
Informatik - Bioinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
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Comparative Analysis of the English and the German Banking System with Special Regard to Bank-Industry Relations and their Implications on Companies' Performance
Autor
Sara Lautenschläger (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
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Corporate Reputation and its Importance for Business Success
A European Perspective and its Implication for Public Relations Consultancies
Autor
Riccarda Dümke (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Managing an Ageing Workforce
The Impact of an Ageing Population on the German Labour Market and how Employers can deal with related Challenges
Autor
Daniel Smentek (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 42,99
Marketing Events as a Supportive Tool for Customer Loyalty
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
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Distributing News Via Weblog - a Linguistic Analysis of the Guardian Newsblog
Autor
Ulrike Michels (Autor:in)
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Medien / Kommunikation - Printmedien, Presse
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
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Person-Environment Fit in Ghanaian Banks
The impact of sex, age, ethnical origin, personality similarity and workgroup diversity on interpersonal relations and performance
Autor
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Kulturwissenschaften - Sonstiges
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Diplomarbeit, 2008
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The flash mob movements in London, UK
The perceptions and attitudes of participants and audience towards the urban movement in relation to the commercial use of this urban movement
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Soziologie - Kultur, Technik und Völker
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Preis
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India and China: Markets-Competitors-Partners
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Balancing Cultural and Corporate Identity Aspects in Standardising and/or Localising Websites
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Critical Evaluation of the Strategies of Privatization and Public Offerings
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BWL - Sonstiges
Kategorie
Seminararbeit, 2001
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An Analysis of the Current Development Stage of the eXtensible Markup Language (XML) and its Usage for Database Systems
Autor
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Masterarbeit, 2002
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US$ 53,99
The Influence of Brand Personality in the Relationship of Ambush Marketing and Brand Attitude
Autor
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BWL - Unternehmenskommunikation
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Diplomarbeit, 2009
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The contribution of NGOs to international conflict resolution
How did NGOs facilitate the Israeli-Palestinian negotiations in the early 1990s?
Autor
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Politik - Internationale Politik - Thema: Frieden und Konflikte, Sicherheit
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