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A Case Analysis - Exploring Customer Attitudes on BMW
Autor
Marion Maguire, geb. Weiler (Autor:in)
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
The label can give (imaginary) wings: The Placebo Effect of Energy Drinks
Autor
Katja Meyer (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
Preis
US$ 42,99
Country of Origin Effect
Implications for the Marketing of German Beer in the UK
Autor
Guido Mihm (Autor:in)
Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 1995
Preis
US$ 44,99
Multiple Co-Branding
From the Consumer's Point of View
Autoren
Inca Beckmann (Autor:in)
Kristina Willas (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2005
Preis
US$ 84,99
Customer Evaluations of Service Failure and Recovery Encounters
Autor
Klaus Schöfer (Autor:in)
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 2002
Preis
US$ 55,99
Loyalty Management in the Airline Industry
Autor
Ben Beiske (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Payer or Player? The Role of the European Union in the Middle East Peace Process
Autor
Steffen Schulz (Autor:in)
Fach
Politik - Internationale Politik - Thema: Internationale Entwicklungen
Kategorie
Magisterarbeit, 2001
Preis
US$ 68,99
The Significance of Christian / Non-Christian Relations in the Formation of Early Modern Identities in The Island Princess (1621) and The Jew of Malta (1590)
Autor
Milena Bubenechik (Autor:in)
Fach
Philosophie - Philosophie der Neuzeit (ca. 1350-1600)
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
Preis
US$ 32,99
Irrational Indian-Chinese energy security relations?
Who are the rational actors gaining from mutual distrust?
Autor
Moritz Rudolf (Autor:in)
Fach
Politik - Internationale Politik - Thema: Internationale Beziehungen
Kategorie
Studienarbeit, 2010
Preis
US$ 44,99
An Analysis on the Public Perception of the Tobacco Industry's Corporate Social Responsibility (CSR) Marketing Communications
Autor
Alexander Nogolica (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
US$ 53,99
Equity Home Bias
Autor
Adam Hantak (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2011
Preis
US$ 42,99
Cultural Knowledge
An Ethical Deconstruction of the Concept as a Foundation for Respect for Cultural Differences from a Post-Colonial and Levinasian Perspective
Autor
Katharina Pilhofer (Autor:in)
Fach
Pädagogik - Wissenschaft, Theorie, Anthropologie
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 42,99
An Empirical Investigation into the Factors Influencing Consumer Perceptions of the No Name Brand Food Items: Special Focus - South Africa
Autor
Aron Embaye (Autor:in)
Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 56,99
Dynamic strategy and performance of german equity and bond mutual funds
Autor
Nikola Jelicic (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
Preis
US$ 42,99
Behavioural Targeting - An Online Analysis for Efficient Media Planning?
Autor
Alice Klever (Autor:in)
Fach
Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Porter´s (1980) Generic Strategies, Performance and Risk
An Empirical Investigation with German Data
Autor
Jan Eldring (Autor:in)
Fach
BWL - Controlling
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 65,99
Sound Design
The Development of Sound Design for Hollywood Films and its Impact on Modern Cinema
Autor
Bastian Müller (Autor:in)
Fach
Medien / Kommunikation - Film und Fernsehen
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 44,99
Development of a consulting approach based on 'value innovations' for management consulting business of small and medium-sized companies in Germany
Autor
Carsten Siegemund (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 53,99
German Inheritance Tax Reform
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Bachelorarbeit, 2007
Preis
US$ 91,99
ASB Summer University 2006: Assessment of student satisfaction with a threefold approach
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
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US$ 56,99
The politicization of humanitarian aid and its effect on the principles of humanity, impartiality and neutrality
Autor
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Politik - Internationale Politik - Thema: Völkerrecht und Menschenrechte
Kategorie
Masterarbeit, 2006
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The 'fair' squeeze-out compensation
Die angemessene Barabfindung für Minderheitsgesellschafter in einem Squeeze-Out
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
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The Influence of Domestic Interests on ASEAN politics
Help or Hinders to Economic Integration?
Autor
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Politik - Internationale Politik - Thema: Globalisierung, pol. Ökonomie
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Reward Management as a Part of Bonus Programs in B2C Markets
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Founding Limited Companies (Ltds.) in Germany - Perspectives and Risks
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Diplomarbeit, 2005
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