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A challenge for Human Resource Management
Autor
Hanno Josef (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
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A Strategy for the Management of Digital Information Products
Customer Integration and Customer Involvement
Autor
Andreas Hart (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 53,99
Development of a consulting approach based on 'value innovations' for management consulting business of small and medium-sized companies in Germany
Autor
Carsten Siegemund (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2007
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US$ 53,99
Distributed Object-Oriented Architectures: Sockets, Java RMI and CORBA
Autor
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The Spartanburg Plant Investment by BMW AG
Financial reasons for building the U.S. plant
Autoren
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
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Integration of the Ukraine to the world's economic system by means of special investment regimes
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Magisterarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Market entry strategy for management consulting companies into the Brazilian market with focus on the LEAN consulting business
Autor
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Fach
BWL - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
Preis
US$ 84,99
Profitable Hotel Guest Management: The Factors Involved in and the Importance of Following a Guest Relationship Approach in the Irish Luxury Hotel Sector
Autor
Malte Kempen (Autor:in)
Fach
Tourismus - Hotelmanagement
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
US$ 56,99
How Useful is the Information Ratio to Evaluate the Performance of Portfolio Managers?
Autor
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Fach
BWL - Controlling
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 71,99
Increasing Customer Loyalty via Mobile Customer Relationship Management
Autor
Silke Freitag (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 55,99
Loyalty Management in the Airline Industry
Autor
Ben Beiske (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Importance and potential of Neuromarketing for Brand Management in business-to-business Marketing
Autor
Friedrich Gentner (Autor:in)
Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
US$ 44,99
Derivatives as an instrument of financial management in international companies
Autor
Kateryna Troyanska (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Magisterarbeit, 2003
Preis
US$ 84,99
International E-Business
Building Online Customer Loyality with Relationship Management
Autor
Wolfgang Katsch (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 67,99
The Use of Corporate Social Responsibility as a Public Relations Strategy considering Latin America as an example
Autor
Kathrin Bauer (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Job Selection for Teleworking
A Procedure for the Assessment of the Suitability of Roles for Teleworking by Means of Process Models
Autor
Thomas Wögerbauer (Autor:in)
Fach
Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
A study of eco-labelling in Spain and tourism decision making
The German experience
Autor
Lisa Sitnikow (Autor:in)
Fach
Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
Preis
US$ 42,99
Marketing Events as a Supportive Tool for Customer Loyalty
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
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US$ 55,99
The Effect of Solution Transition on Steering the Sales Force: A Primer for New Marketing Metrics
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2010
Preis
US$ 44,99
Heurists and Biases with Habitual Entrepreneurs
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
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US$ 42,99
How does corporate culture influence the effective transfer of knowledge?
Taking the case of the consulting industry
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
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Organizational Effectiveness, Service Quality, and Related Aspects in its Services
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Putting the restructuring process of a company into practice
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