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An empirical investigation of supermarket differentiation
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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Preis
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Implementierung numerischer verifizierender Verfahren mit graphischer Benutzerschnittstelle unter Oberon-XSC
Autor
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Kategorie
Diplomarbeit, 1998
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Corporate Social Responsibility and Customer Integration -
An Empirical Investigation of Different CSR-Activities and their Effects on Customers
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensethik, Wirtschaftsethik
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
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Knowledge Management
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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Das Produkt Stadt und seine Zielgruppen
Stadtmarketing am Beispiel der Kampagne 'be Berlin' unter besonderer Berücksichtigung der Zielgruppen der Ortsansässigen und damit verbundene Ziele
Autor
Jens Brodzinski (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2008
Preis
US$ 56,99
Discount Certificates
An Alternative to Stock Investments
Autor
Roman Schmidt (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Studienarbeit, 2010
Preis
US$ 31,99
Economic globalisation as a source of ukrainian economic growth
Autor
Anna Seleseneva (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Magisterarbeit, 2003
Preis
US$ 84,99
United under SAP
The process of eliminating information islands for ThyssenKrupp in China (Zhongshan)
Autor
Marcel Gundlach (Autor:in)
Fach
BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement
Kategorie
Bachelorarbeit, 2008
Preis
US$ 44,99
Country of Origin Effect
Implications for the Marketing of German Beer in the UK
Autor
Guido Mihm (Autor:in)
Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 1995
Preis
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Global Advertising in a Cultural Context
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 42,99
International E-Business
Building Online Customer Loyality with Relationship Management
Autor
Wolfgang Katsch (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 67,99
A Case Analysis - Exploring Customer Attitudes on BMW
Autor
Marion Maguire, geb. Weiler (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International
Autor
Antje Walliser (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 121,99
How important is Web 2.0 for the tourism sector and how can the industry apply to this trend?
Business Research Project
Autor
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Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
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Systems Thinking View on the Situation of Unemployment in the USA
Autor
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BWL - Wirtschaftspolitik
Kategorie
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Preis
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Commercial Mortgage-Backed Securities
An Analysis of the Potential for 'True Sale' Transactions in Germany
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
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Marketing-relevant cultural impacts on the consumer behaviour within the communication policy determined using the United Arab Emirates
Autor
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BWL - Unternehmenskommunikation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2011
Preis
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An Empirical Investigation into the Factors Influencing Consumer Perceptions of the No Name Brand Food Items: Special Focus - South Africa
Autor
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BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2004
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Strategic Design of B2B e-Marketplace Business Models
10 Strategic Design Considerations
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
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