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A Comparison between the Interbrand Model and the BBDOs Brand Equity Evaluator model
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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An Empirical Investigation into the Factors Influencing Consumer Perceptions of the No Name Brand Food Items: Special Focus - South Africa
Autor
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BWL - Marktforschung
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Emotional Branding: Playing with the Senses
A Conceptual Approach
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
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US$ 53,99
Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
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Building Consumer Good Brands in China
From the Perspective of Enterprises from Western Countries
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
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Employer Branding
A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a companys Right Potentials - with the example of Degussa AG
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 121,99
Importance and potential of Neuromarketing for Brand Management in business-to-business Marketing
Autor
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BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
US$ 44,99
The impact of a strong global Employer Brand in the war for talent
Autor
Romy Kupfernagel (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
Preis
US$ 31,99
The Influence of Brand Personality in the Relationship of Ambush Marketing and Brand Attitude
Autor
Daniel Markus Jueterbock (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmenskommunikation
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
Preis
US$ 56,99
Multiple Co-Branding
From the Consumer's Point of View
Autoren
Inca Beckmann (Autor:in)
Kristina Willas (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2005
Preis
US$ 84,99
Emotive Networks and Brands
Opportunities and Threats and their Impact on Strategy
Autor
Sabrina Eilers (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
Customer Relationship Management for Luxury Skin Care Brands in the Selective Cosmetics Sector
A situational analysis considering communication tools, opportunities and limitations
Autor
Tanja Walker (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
Focusing on premium brands
BMWs core strategy
Autoren
Johannes-Cornelius Adari (Autor:in)
Henrik Thrane (Autor:in)
Pascale Taube (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
A Case Analysis - Exploring Customer Attitudes on BMW
Autor
Marion Maguire, geb. Weiler (Autor:in)
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
The Secret of Apple's Success
Traditionelles Marketing & Kultmarketing
Autor
Sascha Schneiders (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2010
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US$ 42,99
Corporate Reputation and its Importance for Business Success
A European Perspective and its Implication for Public Relations Consultancies
Autor
Riccarda Dümke (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Product Placement
The Analysis of a Marketing Communication Instrument
Autor
Johanna Bueß (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
An Analysis on the Public Perception of the Tobacco Industry's Corporate Social Responsibility (CSR) Marketing Communications
Autor
Alexander Nogolica (Autor:in)
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2011
Preis
US$ 53,99
The willingness of consumers to take part in consumer resistance in times of Web 2.0
Autor
Martin König (Autor:in)
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BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2010
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Political and Economic Change in the Automobile Industry
Strategic options taking the example Maserati
Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
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Diplomarbeit, 2008
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US$ 42,99
Sourcing Start-up Success
Towards a Model of Successful Intercultural Transfer and Adaption
Autor
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BWL - Unternehmensgründung, Start-ups, Businesspläne
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Magisterarbeit, 2011
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Marketing strategies of Chinese companies
Focus on Germany and EU
Autor
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Behavioural Targeting - An Online Analysis for Efficient Media Planning?
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Porter´s (1980) Generic Strategies, Performance and Risk
An Empirical Investigation with German Data
Autor
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An empirical investigation of supermarket differentiation
Autor
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