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Fragile, Error-Prone And Idiosyncratic Behaviour: Informational Cascades
Autor
Andreas Heller (Autor:in)
Fach
VWL - Makroökonomie, allgemein
Kategorie
Lizentiatsarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Behavioural Targeting - An Online Analysis for Efficient Media Planning?
Autor
Alice Klever (Autor:in)
Fach
Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Opportunities and Drawbacks of Extended Opening Hours versus Online Shopping in the German Food Trade
On the Basis of a Consumer Behaviour Analysis
Autor
Martina Schäfer (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Corporate Social Responsibility and Customer Integration -
An Empirical Investigation of Different CSR-Activities and their Effects on Customers
Autor
Heike Löber (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensethik, Wirtschaftsethik
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
Preis
US$ 56,99
An Empirical Investigation into the Factors Influencing Consumer Perceptions of the No Name Brand Food Items: Special Focus - South Africa
Autor
Aron Embaye (Autor:in)
Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 56,99
Knowledge Management and Organisational Learning in Business Organisations and Biological Systems
A Systems View of Management Theories
Autor
Ulrike C. Proesl (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
"Critical" situations in multicultural teams: The role of emotions
Autor
Gerd Reisigl (Autor:in)
Fach
Soziologie - Kultur, Technik und Völker
Kategorie
Magisterarbeit, 2004
Preis
US$ 87,99
Opportunism in supplier-buyer relationships
Establishing an effective governance structure in order to curtail unfair business practices
Autor
Sebastian Schulte (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 121,99
Philosophy of leadership in integrated management systems
Autor
Wolfram Klussmann (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 65,99
Methods for Assessing Brand Value
A Comparison between the Interbrand Model and the BBDOs Brand Equity Evaluator model
Autor
Tatiana Soto J. (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 53,99
Reward Management as a Part of Bonus Programs in B2C Markets
Autor
Sebastian Grosser (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Masterarbeit, 2006
Preis
US$ 68,99
It's not what a leader does, it's what you make of it
Implicit Personality Theories, Leadership Prototypes, and Cultural Differences in Trait Inferences between Germany and Great Britain
Autor
Regina Herzfeldt (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 83,99
Customer Evaluations of Service Failure and Recovery Encounters
Autor
Klaus Schöfer (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 2002
Preis
US$ 55,99
The E-Commerce: Myth or Light in the Darkness
Important Factors in developing a successful E-Commerce Strategy with an Emphasis on Business-to Business
Autor
Lars Haberzettl (Autor:in)
Fach
Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Assessing and Optimizing the Reverse Logistic Process Using Computer Aided Modelling Techniques
Autor
Martin Bonev (Autor:in)
Fach
Ingenieurwissenschaften - Maschinenbau
Kategorie
Diplomarbeit, 2011
Preis
US$ 71,99
Development of an automated calibration system for hotwire anemometers
Autor
Constantin Schosser (Autor:in)
Fach
Elektrotechnik
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 53,99
Synthesis and Characterisation of New Polymerisable Mesogens Containing Fluorene Moieties
Sonogashira Cross Coupling
Autor
Philipp Gebhardt (Autor:in)
Fach
Pharmazie
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 53,99
Destination Image - Do Berlin´s tourist authorities have to consider cultural segmentation when developing marketing strategies relating to the place´s image in an era that refers to the global tourist?
An exploratory study of Arab-Islamic and Protestant European youths` pre-visitation image
Autor
Wassim El Kadhi (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Development of a consulting approach based on 'value innovations' for management consulting business of small and medium-sized companies in Germany
Autor
Carsten Siegemund (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 53,99
Reputation Management in Small and Medium-sized Enterprises
Analysis and evaluation of the use of Reputation Management. A survey of Small and Medium-sized Enterprises in Germany.
Autor
Robert Burkhardt (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 53,99
German Inheritance Tax Reform
Autor
Marcus Bitterlich (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Bachelorarbeit, 2007
Preis
US$ 91,99
The sale of non-performing loans - beneficial for a bank?
Autor
Dirk Grötzinger (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 110,99
The Influence of Business Associations in the European Decision Making Process
A Case Study of the European Chamber of Commerce and Industry (Eurochambres)
Autor
Uli Bethke (Autor:in)
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Understanding the Intercultural Differences between Germans and the French in the Working Environment
An Empirical Analysis through Application of the Cultural Assimilator
Autor
Sarah-Jane Pill (Autor:in)
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Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Factors Affecting the Implementation of a Total Productive Maintenance System (TPM)
A Case Study
Autor
Norman Herrmann (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
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