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Linking Conjoint Analysis and QFD
Analyzing and Extending Conjoint Analytical Methodologies to Support Large Industrial Applications
Autor
Bernd Österreicher (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
Word-of-Mouth: Influences on the choice of Recommendation Sources
Autor
Klaus Schöfer (Autor:in)
Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Magisterarbeit, 1998
Preis
US$ 43,99
Permission Marketing of Informediaries in M-Commerce Advertising
Autor
Ali-Reza Moschtaghi (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Small and medium-sized enterprises, globalization and the internet
Autor
Oliver Burgis (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Masterarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Questioning Strategies in Marketing Research Questionnaires
Autor
Julia Glimmann (Autor:in)
Fach
Amerikanistik - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Semi-automatic ontology engineering and ontology supported document indexing in a multilingual environment
Autor
Boris Lauser (Autor:in)
Fach
Informatik - Angewandte Informatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Factors Affecting the Implementation of a Total Productive Maintenance System (TPM)
A Case Study
Autor
Norman Herrmann (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Customer Relationship Management for Luxury Skin Care Brands in the Selective Cosmetics Sector
A situational analysis considering communication tools, opportunities and limitations
Autor
Tanja Walker (Autor:in)
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
Focusing on premium brands
BMWs core strategy
Autoren
Johannes-Cornelius Adari (Autor:in)
Henrik Thrane (Autor:in)
Pascale Taube (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2004
Preis
US$ 91,99
Balancing the Value-Based Corporate Scorecard
Autor
Mario Schmidt (Autor:in)
Fach
BWL - Controlling
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 91,99
Integration and Dis-Integration and the Natural Gas Market in post-Soviet Countries 1989-2001
An Analysis of Price Convergence and Divergence Phenomena
Autor
Sven Grählert (Autor:in)
Fach
BWL - Wirtschafts- und Sozialgeschichte
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 12,99
Analytic and Strategic Approaches to the Development of International (European) Markets
Taking the Example of the US-Pixel-Magic Imaging Company
Autor
Patrizia Beier (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Analysis and Visualization of Biological Publication Data
Autor
Maren Lang (Autor:in)
Fach
Informatik - Angewandte Informatik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2006
Preis
US$ 31,99
'Well that about wraps it up for God'
Religious motivs in Douglas Adams Hitchhiker's Trilogy
Autor
Katharina Günther (Autor:in)
Fach
Anglistik - Literatur
Kategorie
Magisterarbeit, 2007
Preis
US$ 53,99
Agencies and policies
The performance of bilateral donors in fighting corruption
Autor
Christoph Seidler (Autor:in)
Fach
Politik - Internationale Politik - Thema: Entwicklungspolitik
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 44,99
Eliminating waste in software projects: Effective knowledge management by using web based collaboration technology
The enterprise 2.0 concept applied to lean software development
Autor
Frederik Dahlke (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 42,99
Market Entry Strategies for German Companies in Russia
Autor
Martin Schorsch (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 42,99
An Exploration of the Double-Conscious African- Americans on their Journey for an Identity along the Colour Line in -Passing, Quicksand, The Autobiography of an Ex-colored Man
Autor
Kathleen Wehnert (Autor:in)
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Anglistik - Literatur
Kategorie
Bachelorarbeit, 2007
Preis
US$ 31,99
The Acquisition of Interjections in Early Childhood
Autor
Ulrike Stange (Autor:in)
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Pädagogik - Kindergarten, Vorschule, frühkindl. Erziehung
Kategorie
Magisterarbeit, 2008
Preis
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Football World Cup 2010 in South Africa
A comparison between German football tourists' expectations and the planned tourism marketing activities of the venue Port Elizabeth
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
US$ 53,99
Cultural identity in the East African novel
Autor
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Literaturwissenschaft - Allgemeines
Kategorie
Magisterarbeit, 1998
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'There is no such thing as a spirit in the stone!' - Misrepresentations of Zimbabwean Stone Sculpture
An Anthropological Approach
Autor
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Kulturwissenschaften - Sonstiges
Kategorie
Magisterarbeit, 1998
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Effects of Minimum Wage Policy on Poverty in Argentina
Autor
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VWL - Makroökonomie, allgemein
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Bachelorarbeit, 2009
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Market entry strategy for management consulting companies into the Brazilian market with focus on the LEAN consulting business
Autor
Kristina Erikson (Autor:in)
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BWL - Sonstiges
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
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US$ 84,99
Dumbing Down as Content Portfolio Strategy
A Comparison of Public and Private TV Broadcasting in Germany
Autor
Resulhan Öztimur (Autor:in)
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Medien / Kommunikation - Medienökonomie, -management
Kategorie
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