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Marketing on the Internet and the implications of new technologies
Marketing strategies for Business-to-Consumer Electronic Commerce and the strategic implications of software agents and XML
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
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The Asian Financial Crisis
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Autor
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VWL - Makroökonomie, allgemein
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
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The Function of Conference Organisers and the Marketing for Information Technology Seminars of Small and Medium-Sized Industries
Autor
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BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement
Kategorie
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Implementing the Corporate Mission
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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Persuasive Strategies in Commercial E-mails
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 42,99
Factors that contribute to the success of regularly occurring open-air music festivals from an organizational perspective
Autor
Katerina Dshedshorov (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
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US$ 56,99
A comparison of the main Direct Marketing Media and their future prospects in the age of the new millennium
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
The controlling of interest rate risk in banks
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
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The Global Semiconductor Industry
Autor
Tjark Wilke (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Word-of-Mouth: Influences on the choice of Recommendation Sources
Autor
Klaus Schöfer (Autor:in)
Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Magisterarbeit, 1998
Preis
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The Arrival of iDTV / Interactive Digital Television
TV-Based Web-Access And Possible Implications For The Internet World
Autor
Lars Kirchhoff (Autor:in)
Fach
Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 65,99
International E-Business
Building Online Customer Loyality with Relationship Management
Autor
Wolfgang Katsch (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 67,99
Customer Selection
Investigating a tool for XY Insurance Company
Autor
Oliver Lonicer (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
Preis
US$ 43,99
The Impact of the Internet on the Marketing of Travel Intermediaries
Autor
Michael Ott (Autor:in)
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
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US$ 43,99
Emotional Branding: Playing with the Senses
A Conceptual Approach
Autor
Ulrike Max (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Increasing Customer Loyalty via Mobile Customer Relationship Management
Autor
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Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 55,99
Cause-Related Marketing
Relevance and Application in British Cancer Charities - A Case Study Approach
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 31,99
Are Customers loyal to the Tesco Superstore in Roundhay
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
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Real Estate Marketing with the emphasis on communication politics as an instrument of sales with applicable suggestions for the Entwicklungsgesellschaft Cité in Baden-Baden
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Führung und Personal - Sonstiges
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Customer Relationship Management for Luxury Skin Care Brands in the Selective Cosmetics Sector
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