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Important Factors in developing a successful E-Commerce Strategy with an Emphasis on Business-to Business
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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International E-Business
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Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
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Corporate Social Responsibility and Corporate Citizenship - Business concepts for the future!?
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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Loyalty Management in the Airline Industry
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Interorganizational Workflow Management
Concepts, Requirements and Approaches
Autor
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Future Success Factors of Finance Portals
Dividing the Second Wave of Customers
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Emotional Branding: Playing with the Senses
A Conceptual Approach
Autor
Ulrike Max (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
The Banking Environment of Czech Republic and Remaining Opportunities for Foreign Banks
Autor
Pauel Kroha (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
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Consequences of basel II for small and mid-sized enterprises
Autoren
Björn Schlüter (Autor:in)
Sylvia Albers (Autor:in)
Armin Krenzer (Autor:in)
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Studienarbeit, 2002
Preis
US$ 76,99
Designing of pre-stressed concrete with an internet based software
Autor
Michael Kollinger (Autor:in)
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Ingenieurwissenschaften - Bauingenieurwesen
Kategorie
Studienarbeit, 2002
Preis
US$ 76,99
Increasing Customer Loyalty via Mobile Customer Relationship Management
Autor
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Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 55,99
Achieving Business Value in Information Security
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 65,99
Improving an existing CIS by examining customer decisions, development, and planing to increase the effectiveness for ISC and ISM
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
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E-Tailing or Retailing?
The distribution of books
Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Bachelorarbeit, 2001
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Marketing Events as a Supportive Tool for Customer Loyalty
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 2002
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A Critical Analysis based on Porter's Five Forces Model
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Opportunities and Threats and their Impact on Strategy
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Are Customers loyal to the Tesco Superstore in Roundhay
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The measurement of changes in real income under conditions of rationing in the United States during World War II
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