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Das Customizing des SAP R/3 HR-Moduls
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Entwicklung einer Fallstudie für das Customizing von Organisationsstrukturen zur Einführung von SAP R/3
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Customer Centric Business Models, two steps beyond Customer Relation Management
An Investigation in the process gap between "Customer Relation Management" and "Supply Chain Management"
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
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Identification of Internal Customer Requirements and Meeting Those Requirements Through Business Process Improvement Within a Quality Management System at an Australian Electrical Manufacturer
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Potential for an Impact of Open Source CRM Solutions on Small- and Medium Sized Enterprises
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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Investigating a tool for XY Insurance Company
Autor
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
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Customer Profitability Analysis - Today
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Customer Satisfaction Measurement on the Internet
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
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US$ 42,99
Increasing competition and changing customer behavior in the German financial services sector
An analysis of market trends and their consequences for the business model of cooperative banks
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Bachelorarbeit, 2008
Preis
US$ 42,99
Key Success Factors for Implementing CRM in Sales Departments of B2B Companies
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Masterarbeit, 2015
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US$ 35,99
Blauwestad
Recreation and Tourism in the Blauwestad - Monitoring and customer research
Autor
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Tourismus - Sonstiges
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Bachelorarbeit, 2008
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The Secret of Apple's Success
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Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2010
Preis
US$ 42,99
The Impact of the Internet on the Marketing of Travel Intermediaries
Autor
Michael Ott (Autor:in)
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BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
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Electronic Real Estate in Europe
View and Contrast of the Approaches of Germany and United Kingdom
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 42,99
An Approach to an Accountable Client-Communication Mix in the Banking Industry
Exemplified at WestLB AG
Autor
Markus Sasse (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 42,99
An analysis of market-orientated supply chain management in the retail fashion industry with particular reference to the case of Zara
Autor
Carmen de la Cruz Iglesias (Autor:in)
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
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Anbindung der Open Source Enterprise-Content-Management Lösung Alfresco an ein existierendes ERP System der SAP AG und prototypische Realisierung eines Fallbeispiels
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Bachelorarbeit, 2010
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Optimierung von Geschäftsprozessen im Rahmen der Inhouse-Logistik
Prozessoptimierung
Autor
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
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Diplomarbeit, 2008
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Projektcontrolling bei der Einführung der Standardsoftware SAP R/3 in einem mittelständischen Unternehmen
Autor
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 1997
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US$ 42,99
The Effect of Solution Transition on Steering the Sales Force: A Primer for New Marketing Metrics
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2010
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Political and Economic Change in the Automobile Industry
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Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
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Mass Customisation
The impact of mass customisation-technologies on the clothing industry - focusing on the UK and Germany
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
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US$ 42,99
Linking Conjoint Analysis and QFD
Analyzing and Extending Conjoint Analytical Methodologies to Support Large Industrial Applications
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
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US$ 42,99
Organizational Effectiveness, Service Quality, and Related Aspects in its Services
Autor
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Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Masterarbeit, 1996
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US$ 42,99
How important is Web 2.0 for the tourism sector and how can the industry apply to this trend?
Business Research Project
Autor
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Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
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An evaluation of the relevance of corporate venture capital investment as a means for diversified high technology concerns to sustain competitiveness
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
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The digitalization of transactions as strategic measure for cost reduction in the breakbulk liner shipping industry
Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
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Masterarbeit, 2018
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Do Southern English airline passangers consider airlines` environmental commitment/policy in their purchase decision making?
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Autor
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Tourismus - Sonstiges
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Bachelorarbeit, 2007
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United under SAP
The process of eliminating information islands for ThyssenKrupp in China (Zhongshan)
Autor
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Fach
BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement
Kategorie
Bachelorarbeit, 2008
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Opportunities and Diversification - Expansion of Business by Analyzing the Structural Capital of Engineering Service Firms
Autor
Roberto Cabezas (Autor:in)
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Ingenieurwissenschaften - Allgemeines
Kategorie
Masterarbeit, 2010
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Organisational Cultures: Networks, Clusters, Alliances
Autoren
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Robert Marc Panz (Autor:in)
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Führung und Personal - Sonstiges
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Studienarbeit, 2009
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The Importance of Codes of Ethics
Examination of the Need of Business Ethics and the Efficient Usage of Codes of Ethics for Good Corporate Governance
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2010
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Optimum Currency Areas: Is Southern Africa ready to form a Monetary Union?
Autor
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BWL - Wirtschaftspolitik
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
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The impact of a strong global Employer Brand in the war for talent
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2009
Preis
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India as Destination for Western retailers
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Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
Preis
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Cause-Related Marketing
Relevance and Application in British Cancer Charities - A Case Study Approach
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
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Internet based Technologies and Systems for the support of indirect procurement
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
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Early Stage Investments in New Technology Based Firms
Analyzing the Changing German Landscape of Venture Capital Finance in the Light of Capital Market Theory and New Institutional Economics
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
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The implementation of the Southern African Development Community (SADC) Protocol on Trade
Possible trends for intraregional trade for the countries of a heterogeneous region
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
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Putting the restructuring process of a company into practice
A guide for the production industry
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Führung und Personal - Sonstiges
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 1997
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