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The challenge of drafting purchase price adjustment clauses in merger & acquisition contracts
By way of guarantees, retrospective and future-oriented purchase price adjustment tools
Autor
Alexander W. Nürk (Autor:in)
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Magisterarbeit, 2008
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US$ 53,99
Electronic Purchasing als innovative Strategie zur Reduktion der Beschaffungskosten
Autor
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Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 71,99
Internet-based Purchasing
Einsatz von E-Sourcing, E-Procurement & Warenterminbörsen im Einkauf
Autor
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Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 68,99
Do Southern English airline passangers consider airlines` environmental commitment/policy in their purchase decision making?
And can airlines gain a competitive advantage by being environmentally responsible?
Autor
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Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Bachelorarbeit, 2007
Preis
US$ 44,99
Electronic Procurement
Internetbasierte Optimierung von Einkaufs- und Beschaffungsprozessen
Autor
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Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 71,99
Kostenrechnungssysteme zur Steuerung operativer Prozesse im Beschaffungsbereich
Eine empirische Studie in mittelständischen Industrieunternehmen
Autor
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Fach
BWL - Controlling
Kategorie
Diplomarbeit, 1997
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US$ 42,99
Procurement Decisions in the Airline Industry
A Real Options Approach and the Bargaining Problem
Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 42,99
Die Procurement-Balanced Scorecard
Ein Instrument des Beschaffungscontrollings
Autor
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Fach
BWL - Controlling
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
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US$ 53,99
Supplier Relationship Management
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Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 71,99
E-Commerce als moderne Beschaffungsmethode in Industrieunternehmen
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 83,99
Word-of-Mouth: Influences on the choice of Recommendation Sources
Autor
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BWL - Marktforschung
Kategorie
Magisterarbeit, 1998
Preis
US$ 43,99
Developing a sustainable procurement strategy for Fashion Buyers in the German retail sector
Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 42,99
Internet based Technologies and Systems for the support of indirect procurement
Autor
Christian Epp (Autor:in)
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 1999
Preis
US$ 42,99
User Buyer Behavior in the World Wide Web
An international empirical survey exploring the WWW Buyer Behavior of Users in Germany and the U.S.
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 1996
Preis
US$ 42,99
The New Market Indonesia
Analysis about the Economic, Political and legal System especially for Small and Middle Exporting Companies (gekürzt um firmeninterne Daten)
Autor
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Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 1997
Preis
US$ 42,99
Country of Origin Effect
Implications for the Marketing of German Beer in the UK
Autor
Guido Mihm (Autor:in)
Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 1995
Preis
US$ 44,99
Customer Evaluations of Service Failure and Recovery Encounters
Autor
Klaus Schöfer (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Doktorarbeit / Dissertation, 2002
Preis
US$ 55,99
The E-Commerce: Myth or Light in the Darkness
Important Factors in developing a successful E-Commerce Strategy with an Emphasis on Business-to Business
Autor
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Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Bachelorarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Foreign Direct Investment in Central Europe and Differences in Transition between post- communist Central European Economies
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
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Bedeutung von E-Commerce für mittelständische Investitionsgüterhersteller
Autor
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Problemstellungen der Beschaffung und Lösungsansätze des e-Procurement am Beispiel der Standardsoftware von SAP
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Optimierung des klassischen Beschaffungsprozesses unter Ausschöpfung möglicher Rationalisierungspotentiale durch konsequente Anwendung von E-Procurement
Autor
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BWL - Controlling
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Diplomarbeit, 2001
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Electronic Procurement auf virtuellen Marktplätzen
Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
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The Effect of Social Capital and Outcome Expectations on Product Recommendations in Social Networks: An Empirical Comparison of Facebook and ASmallWorld
Autor
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BWL - Marktforschung
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
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Marketing-relevant cultural impacts on the consumer behaviour within the communication policy determined using the United Arab Emirates
Autor
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BWL - Unternehmenskommunikation
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Bachelorarbeit, 2011
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Importance and potential of Neuromarketing for Brand Management in business-to-business Marketing
Autor
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Masterarbeit, 2011
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How did different Investment Strategies perform when applied to an international portfolio?
Autor
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Masterarbeit, 2009
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Political and Economic Change in the Automobile Industry
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Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
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Diplomarbeit, 2008
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A critical analysis of the 2007-2009 global financial and economic crisis and its implications for the travel industry and associated businesses
Autor
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BWL - Investition und Finanzierung
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Bachelorarbeit, 2009
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Exchange Rate Determination Puzzle - Long Run Behavior and Short Run Dynamics
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VWL - Makroökonomie, allgemein
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Diplomarbeit, 2009
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Feasibility Study and Future Projections of Suborbital Space Tourism at the Example of Virgin Galactic
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Tourismus - Sonstiges
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Bachelorarbeit, 2008
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India as Destination for Western retailers
Opportunities, Challenges and Strategic Decisions
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2008
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European spirit, adaption to market economy and national identity in Poland and Ukraine
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2008
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Intercultural Trainings for German Expatriates going to China
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Bachelorarbeit, 2005
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Analysis of selected aspects of the multi-channel management and the international distribution system
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BWL - Handel und Distribution
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Diplomarbeit, 2006
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Web 2.0: User-Generated Content in Online Communities
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Personal Intelligent User Interfaces 2008
Development of a methodology framework to evaluate technologies in order to define high potential use cases
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Guideline for the Development of Chinese Suppliers
Improving the Buyer Supplier Relationship using the Balanced Scorecard
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BWL - Handel und Distribution
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Application of Search Engine Marketing Methods in order to generate High-Quality Traffic
Autor
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Product Placement
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Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Strategies and Structure of the Luxury Clothing and Accessories Sector
A Critical Analysis based on Porter's Five Forces Model
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BWL - Handel und Distribution
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Livingstontravels.com
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Masterarbeit, 2001
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A comparison of the main Direct Marketing Media and their future prospects in the age of the new millennium
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
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Diplomarbeit, 2000
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