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Autor
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BWL - Marktforschung
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Valuation methods of Internet stocks
Autor
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Kategorie
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Usability Design for Location Based Mobile Services in Wireless Metropolitan Networks
Autor
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Kategorie
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United under SAP
The process of eliminating information islands for ThyssenKrupp in China (Zhongshan)
Autor
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BWL - Informationswissenschaften, Informationsmanagement
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Bachelorarbeit, 2008
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"Tragic Patriarchy": The Misogynist Side of Shakespeare in 'Hamlet' and 'Othello'
Autor
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Amerikanistik - Sonstiges
Kategorie
Magisterarbeit, 2004
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Total Quality Management in theoretical and practical context
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2002
Preis
US$ 75,99
To evaluate 'demerger' as a strategic objective
Autor
Matthias Feik (Autor:in)
Fach
BWL - Rechnungswesen, Bilanzierung, Steuern
Kategorie
Diplomarbeit, 1997
Preis
US$ 42,99
The willingness of consumers to take part in consumer resistance in times of Web 2.0
Autor
Martin König (Autor:in)
Fach
BWL - Marktforschung
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
US$ 44,99
The level of protection provided by Chinese labour law
Autor
Sergio M. Moccia (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
Preis
US$ 42,99
The label can give (imaginary) wings: The Placebo Effect of Energy Drinks
Autor
Katja Meyer (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2007
Preis
US$ 42,99
The Impact of the Internet on the Marketing of Travel Intermediaries
Autor
Michael Ott (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 1998
Preis
US$ 43,99
The Extraterritorial Income Exclusion Act could be expansive Bananas
The latest WTO decision regarding ETI revisted
Autor
Jan Neugebauer (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2002
Preis
US$ 76,99
The Evaluation of opportunities of electronic commerce to retailing companies in the UK and Hong Kong
Autor
Thorsten Rohn (Autor:in)
Fach
BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
The equal opportunity illusion: The effects of prejudice and power on information seeking, employee evaluation, task assignment, and estimates of employee success
Autor
Swen Heidenreich (Autor:in)
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Psychologie - Sozialpsychologie
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 83,99
The efficiency of early warning indicators for financial crises
Autor
Jens Michael Rabe (Autor:in)
Fach
VWL - Makroökonomie, allgemein
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
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US$ 53,99
The digitalization of transactions as strategic measure for cost reduction in the breakbulk liner shipping industry
Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2018
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The Concept of Strategic Fit
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2010
Preis
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The Arrival of iDTV / Interactive Digital Television
TV-Based Web-Access And Possible Implications For The Internet World
Autor
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Teams and Teamwork as the Basis of Effectiveness
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Führung und Personal - Sonstiges
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Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
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Success Factors in German and Japanese Project Management
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BWL - Handel und Distribution
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
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Strategic Corporate Communications in Mergers & Acquisitions
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Simulating Cloud Deployment Options for Software Migration Support
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