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BOT-Models as Instrument for Strategic Competitive Advantages in the Automotive Industry
Autor
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BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
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Preis
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Knowledge Management as a strategic resource - an analysis of theoretical principles and managerial implications for creating and transferring knowledge to gain sustainable competitive advantage
Autor
Thorsten Mühl (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Voluntary Disclosure of Company Information - Costly Additions or a step towards Competitive Advantage?
An Application to the Case of Publicly Quoted Football Clubs in Europe
Autor
Patrick Roy (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 54,99
Der HRM-Performance-Link
Eine kritische Literaturanalyse nach 30 Jahren Personalerfolgsfaktorenforschung
Autor
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Kategorie
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Preis
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Employer Branding - als Strategie für die Steigerung der Arbeitgeberattraktivität in KMU
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2009
Preis
US$ 53,99
Business Intelligence
An Analysis based on the Resource-based View
Autor
Jörg Greitemeyer (Autor:in)
Fach
Informatik - Wirtschaftsinformatik
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
Preis
US$ 53,99
Customer-Oriented Quality Management in the Automotive Industry
In Cooperation with Saab Automobile AB, Trollhättan
Autor
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Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Masterarbeit, 2004
Preis
US$ 86,99
Design, Development and Implementation of an Incentive System for Local Employees in Subsidiaries of Western Companies in China
Autor
Sebastian Haupt (Autor:in)
Fach
Führung und Personal - Mitarbeitermotivation
Kategorie
Diplomarbeit, 2006
Preis
US$ 56,99
Key Success Factors for Foreign Direct Investment (FDI)
The Case of FDI in Western Balkan
Autor
Dusko Lukac (Autor:in)
Fach
BWL - Investition und Finanzierung
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Are Customers loyal to the Tesco Superstore in Roundhay
Autor
Christina Rüther (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Bachelorarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
Open Innovation and Business Success
Autor
Monika Gawarzynska (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2009
Preis
US$ 65,99
Strategies of Multinational corporations in the emerging markets China and India
Autor
Andreas van de Kuil (Autor:in)
Fach
BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Masterarbeit, 2008
Preis
US$ 65,99
Reputation Management in Small and Medium-sized Enterprises
Analysis and evaluation of the use of Reputation Management. A survey of Small and Medium-sized Enterprises in Germany.
Autor
Robert Burkhardt (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Masterarbeit, 2007
Preis
US$ 53,99
The impact of cultural differences on cross-border mergers at the example of DaimlerChrysler
Autor
Romy Trajanov (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
"Eventually, you will bond for life"
A study of the relationship between Event Marketing and Customer Bonding
Autor
Katrin Irene Roebbeling (Autor:in)
Fach
BWL - Customer-Relationship-Management, CRM
Kategorie
Diplomarbeit, 2003
Preis
US$ 86,99
Managing knowledge
How to implement a knowledge management concept
Autor
Katrin Lenz (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Diplomarbeit, 2001
Preis
US$ 65,99
A Case Analysis - Exploring Customer Attitudes on BMW
Autor
Marion Maguire, geb. Weiler (Autor:in)
Fach
BWL - Beschaffung, Produktion, Logistik
Kategorie
Masterarbeit, 2005
Preis
US$ 53,99
Criteria for the Evaluation of Product Categories for Successful Transactions on Internet-Based Business-to-Business Marketplaces: An Exploratory Study with mondus.de GmbH
Autor
Matthias Herfert (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2000
Preis
US$ 53,99
Corporate Social Responsibility and Customer Integration -
An Empirical Investigation of Different CSR-Activities and their Effects on Customers
Autor
Heike Löber (Autor:in)
Fach
BWL - Unternehmensethik, Wirtschaftsethik
Kategorie
Diplomarbeit, 2010
Preis
US$ 56,99
Successful Branding
A critical examination of Customer Experience Management for Persona International
Autor
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Diplomarbeit, 2005
Preis
US$ 121,99
Strategies and Structure of the Luxury Clothing and Accessories Sector
A Critical Analysis based on Porter's Five Forces Model
Autor
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BWL - Handel und Distribution
Kategorie
Diplomarbeit, 2002
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US$ 76,99
Loyalty Management in the Airline Industry
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
Kategorie
Bachelorarbeit, 2002
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US$ 53,99
Cultural Diversity Management in Organizations
Psychological Variables Diversity Trainings
Autor
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BWL - Unternehmensführung, Management, Organisation
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Magisterarbeit, 2011
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IMC: strong in theory but struggling in practice
Practical guidance for the adaptation of IMC
Autor
Katja Dienel (Autor:in)
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BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing
Kategorie
Bachelorarbeit, 2006
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US$ 83,99
Livingstontravels.com
Autor
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Tourismus - Sonstiges
Kategorie
Masterarbeit, 2001
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